Gå til innhold

Nytt og nyttig..


SierDuDet

Anbefalte innlegg

...er et blad som stadig dukker opp i postkassa.

Jeg bladde nå gjennom bladet, og er det noe man fort legger merke til - i tillegg til at man ler mye - så er det hvor missvisende tittelen på bladet er.

Nyttig my ass...

Man kan faktisk lure på om vi er en nasjon av fjellaber, dersom det faktisk finnes naut som kjøper disse merkverdige produktene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Regntrekk til sykkel og hagemøbler, smørbrødfat med lokk, makuleringsmaskin er nyttige og praktiske ting for meg kjøpt fra nytt og nyttig.Dessuten fikk jeg meg jo en gratis tur til Paris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eøhm...

*tilstår å abonnere på sokker*

Samboeren min fikk en sånn prøvesending med sokker. I de sokkene var det BØGGS! Ganske ekle små billedyr!

Bare som en warning, assa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...