Gå til innhold

Sort tunge,talevansker ved kreft.

Anbefalte innlegg

Hei.

Faren min har fått kreft.Han har hatt i spiserøret,har fått stråling.Nå har de funnet en ny sulst i ryggen, og det er ikke noe å gjøre.Det kan være mulig han blir lam.Han bruker mye morfin, og nå er tungen hans blitt sort!Han har oxo problmer med å snakke. Legen sa dette var konsekvenser av sykdommen.Regner med at det kan gå fort nedover nå, og det er ikke så lett å snakke om dette for han.Mulig han skjuler noe for oss, at han ikke vil bekymre oss mer..?Kjenner du til dette med tungen, hva kommer det av?

Håper på svar snarlig

På forhånd takk.

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/7150-sort-tungetalevansker-ved-kreft/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pål Sand, almenlege

Kjære Lenemor.

Jeg forstår at dette må være svært vanskelig for dere.Sannsynligvis skyldes din fars sorte tunge kreften i seg selv som jeg forstår er langtkommen.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen Paal Sand,lege.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...