Gå til innhold

nok er snart nok...


omega1365380376

Anbefalte innlegg

omega1365380376

etter flere år med mange tunge stunder,er jeg på vei til å gi opp...gikk til legen i vår og fikk anti-depressiva,men merker at det ikke virker nok til at jeg klarer dette noe særlig lenger...hva skal jeg gjøre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør gå til legen og si det som det er. Det kan være andre medikamenter som vil hjelpe bedre for deg.

Har du noe å gjøre om dagen eller går du hjemme?

Hva tenker du om å bli innlagt en periode? Noen ganger er det det som skal til...

Ikke gi opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære omega..

Er man deprimert bør man også få tilbud om samtaleterapi. Kanskje du kunne trenge å snakke med noen om tankene dine..og det som plager deg. Ta kontakt med din primærlege, han vet veien videre.

-lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære omega...

Ikke gi opp, vær så snill!

Er enig med de andre her, gå til legen din.

Dette må kunne gjøres noe med!

Kanskje det er nok å rett og slett bytte antidepressiva... Samtaleterapi hadde vært en idè, finn en og psykolog. De har bedre kompetanse på dette enn legen din.

Jeg har tidligere prøvd 2 typer antidepressiva, som ikke har fungert. Ble tilogmed dårligere!

Nå går jeg på noe som heter Zoloft, og det fungerer utmerket! Og de er det lite bivirkninger på også...

Snakk med legen din, men gi for all del ikke opp!

Lykke til!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok her også, jeg får ikke prøve antidepressiva en gang da. er bare å henge seg. eller finne en annen måte å dø på.

HVORFOR får du ikke prøve antidepressiva?

Håper legen har en god grunn! Det er nok av pasienter som blir nesten truet til å bruke SSRI.

Det er alltid en mulighet å finne en annen lege hvis dere ikke kommer overens.

Hvis det ikke er en klar medisinsk grunn til at du ikke får SSRI, så FORLANG å få en resept - ellers skifter du lege. Sånn er det med den saken!

Selv er jeg imot all pillebruk, men den som VIL prøve har rett til å få det som en vil. Pasienten skal ha medbestemmelsesrett som det så fint heter i lærebøkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...