Gå til innhold

Kan noen hjelpe-helst i går:o)


jinninn

Anbefalte innlegg

Nå har jeg kommet et stykke i formatering av HD min,men brått slutta flaksen da:o(

Jeg fant en trinn for trinn side,og har kommet ca midt nedpå,og skal skrive inn et filnavn

C:WINDOWS/OPTIONS/CABS>copy f:win98/.

og da får jeg ugyldig komando eller filnavn.

Hva kan jeg skrive her?Jeg har Win 98

linken til bruksanvisningen min er her,og jeg er midt på ca,rett før instalasjonen av Window begynner.

http://www.bygg.ntnu.no/ktek/it/programvare/win98.php3

Takk til de som gidder....:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skreiv E istedetfro F og da fikk jeg kopiert 90 filer.så står det at jeg skal skrive "setup",men da får jeg og ugyldig navn.Noen forslag til hva jeg kan prøve der?

Noen? jeg vil gjerne slippe å sitte oppe i hele natt*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke nødvendig å kopiere inn filene på harddisken. Hvis du ønsker å gjøre dette kan du gjøre det fra Windows senere, så slipper du å styre med det nå.

Prøv å skifte stasjon til der cd-rommen din er (vanligvis e: under installasjon) - skriv dir for å se hva som ligger på stasjonen. Hvis det ser ut som cden, skriv setup, så skal du være i gang.

(Dette forutsatt at du har valgt å boote med støtte for CD-ROM, noe ikke alle oppstartsdisketter har støtte for.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke nødvendig å kopiere inn filene på harddisken. Hvis du ønsker å gjøre dette kan du gjøre det fra Windows senere, så slipper du å styre med det nå.

Prøv å skifte stasjon til der cd-rommen din er (vanligvis e: under installasjon) - skriv dir for å se hva som ligger på stasjonen. Hvis det ser ut som cden, skriv setup, så skal du være i gang.

(Dette forutsatt at du har valgt å boote med støtte for CD-ROM, noe ikke alle oppstartsdisketter har støtte for.)

Takk for svar Citoyen!

Nå har jeg fått kopiert inn 90 filer da,men jeg skjønte ikke helt hva du mente jeg skulle gjøre.

Her står det C.Windows/options/cabs>..........skal jeg skrive_dir_ der for å finne stasjon E ?

Jeg skrur nok av skjermen nå,og lar den stå og blunke til i morgen,men tar gjerne mot tips altså:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar Citoyen!

Nå har jeg fått kopiert inn 90 filer da,men jeg skjønte ikke helt hva du mente jeg skulle gjøre.

Her står det C.Windows/options/cabs>..........skal jeg skrive_dir_ der for å finne stasjon E ?

Jeg skrur nok av skjermen nå,og lar den stå og blunke til i morgen,men tar gjerne mot tips altså:o)

Du skifter først til stasjonen der CDen er. Så skriver du setup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...