Gå til innhold

William skallet som 20 åring


Gjest Keezer

Anbefalte innlegg

Stakkars William. Nå ryker sjarmen i takt med hårtapet. Charles mistet håret i 28 års alderen, men sønnen har allerede begynt å blitt tynnhåret. Harry får nyte manken så lenge han har den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ja, det er ikke lett for oss skallede å være ydmyke foran et speil, f eks.... ;-)

Oh looooord it aint easy to be humble...

*vræler og synger*

HHHHAAAAAAHAAHA

(sjekk linken til Retz i "han er ikke pen" tråden på sexforum)

*Kveiler meg..*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryker sjarmen i takt med hårtapet, sier du? Det skjønner jeg ikke helt. Det er da vel ingen sammenheng mellom sjarm og hår!

Nei, tenner er mye viktigere enn hår.

For øvrig tror jeg ikke broren Harry bærer på noen arvelige trekk etter Charles overhodet. Han er jo som snytt ut av nesa på en av Dianas elskere.Husker ikke hva han heter.

Babette farer med sladder! Fy skam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

....skalla er sexy!

Jeg sitter og lurer på om jeg skal si meg enig eller ikke.

Det er mange menn uten hår som etter min mening er sexy. Men er det skalletheten som gjør utslaget? Jeg kan altså godt falle for en som har mistet håret. Men det er vel ikke derfor jeg faller for han?

Det er viktig at det som eventuelt blir igjen av hår er helt nedklipt eller barbert.

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter og lurer på om jeg skal si meg enig eller ikke.

Det er mange menn uten hår som etter min mening er sexy. Men er det skalletheten som gjør utslaget? Jeg kan altså godt falle for en som har mistet håret. Men det er vel ikke derfor jeg faller for han?

Det er viktig at det som eventuelt blir igjen av hår er helt nedklipt eller barbert.

Takk.

...ingen årsak;-)

Ellers så er jeg selvfølgelig helt enig med deg. I det lange løp skal det litt mere til enn en blank skalle for at ting skal være liv laga. Jeg registrerer kun at hvis jeg snur meg etter noe på gata, så er det ofte kraftige menn med lite eller intet hår som har fanget oppmerksomheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Huff da, det er alltid noe råtne gener som blir sendt videre til hvert slektsledd, som man gjerne skulle tatt knekken på..Men men, thats life! :)

Dessuten så drar jo f.eks Prins Albert av Monaco vannvittig mange damer, og han har jo ikke mye hår på hodet for å si det sånn..og han har jo att på til ølmage! Ingeting av dette ser ut til å gjøre noe med dametekket hans..

Nei, kjendisstautus er tingen, og det hjelper vel Prins William også, selv om han har aldri så lite hår! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...