Gå til innhold

Oi - sånn ser TO blå ut!


innherred

Anbefalte innlegg

Hei.

Testet to blå i helga! Enorm glede - hadde aldri trodd jeg skulle få se det. Nå håper vi den (eller de?) klorer seg fast i 9 måneder.

All mulige lykkeønskninger til alle dere som er i gang fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Andre gladmeldingen idag. Sånn skal det være. GRATULERER så mye. Kos dere med den voksende magen.

Ikke glem å strø godt om deg med dette BLÅ støvet.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ventet på at du skulle legge ut det glade budskap, slik at jeg også kunne få gratulert deg over nettet. Går ut fra at du fortsatt er i strålende humør (det var en boblende/knisende Innherred jeg snakket med på telefonen på lørdag) og at samboeren din endelig sover natta igjennom slik at dere kan samle overskudd til våren!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bobla1365380358

hei innherred

GRATULERER!!!!!

dette var kjempenyheter....

nå er det mange blå her synes jeg(((c;

jeg vil også!!!

kos deg med voksende mage, i de neste 9 mnd, innherred...

gratulasjonsklemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer masse med positiv test, og lykke til videre!!

Dette er bare den første i rekken av mange nydelige opplevelser som dere skal dele framover.

Ta vare på deg selv, og kos deg med magen din!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...