Gå til innhold

Anal-Sex?


Nyskjerrig gutt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nyskjerrig gutt

Ja !!

Nei, det er bare at det virker unaturlig, men kjæresten min vil ha meg med på det, så jeg lurer på om det er noen fare involvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Engelbert Humperdink

Nei, det er bare at det virker unaturlig, men kjæresten min vil ha meg med på det, så jeg lurer på om det er noen fare involvert.

Hemoroider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er bare at det virker unaturlig, men kjæresten min vil ha meg med på det, så jeg lurer på om det er noen fare involvert.

Et homofilt forhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Analsex er ufarlig så lenge man bruker kondom og passer på å ikke ta med seg bakterier bakfra opp igjen til skjeden, f.eks.

Det er også fare for sprekker og hemoroider dersom du er for ivrig eller hardhendt mot henne/ham, så bruk masse glidekrem og masse TID.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en fare for at pikken kan dette av, eller i beste tilfelle blir skikkelig brun...

neida, i grunn er det vel ikke så mye galt som kan skje dersom dere ikke sluntrer unna med renholdet... så stak ivei, så skal du se det blir bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få hiv, og faren for å bli smittet av denne ulumskheten dersom din partner skulle være infisert, er langt høyere enn ved vanlig vaginal sex.

Ellers er det nok ikke forbundet med sykdommer, i hvertfall ikke meg bekjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyskjerrig gutt

klart du kan få sykdommer av det-som av sex generelt! :)

Dette er et heterofilt forhold, der vi begge ikke har hatt andre partnere. Vi har holdt sammen i nesten to år, og det var egentlig om bakterier og lignenede jeg var bekymret for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er et heterofilt forhold, der vi begge ikke har hatt andre partnere. Vi har holdt sammen i nesten to år, og det var egentlig om bakterier og lignenede jeg var bekymret for.

Regna med det var heterofilt..:) (noen tror visst det kun er homofile som driver med slikt-jaja..)

Ang bakterier etc:

renslighet, renslighet og renslighet er, som du sikkert har skjønt, de tre viktigste tingene med dette, samt at dere tar det pent og pyntelig og ikke haster av gårde som man kan gjøre ved vaginalt samleie...:) renslighet ved analsex gjelder selvsagt også etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...