Gå til innhold

Til babe!


hmmm1365380365

Anbefalte innlegg

hmmm1365380365

Hei!

Lurer på hvordan det går med deg???? Har du fått noe svar??Jeg får min del har ikke hatt noen blødninger etter den ene i det hele tatt. Mensen som skulle ha kommet for en uke siden har ikke vist seg. Hadde mensensmerter (vondt i ryggen/magen, oppblåst) både forrige søndag (når jeg egentlig skulle ha mensen) og i går. Vet at den kan variere siden jeg nettopp har gått på p-piller. Men jeg var så spent at jeg ikke kunne vente med å teste, så jeg tok en graviditetstest i går. Den var negativ. Skal ta ny om 3 dager (som det står på testen) Har mange graviditetssymptomer, men alle kan også ha andre forklaringer. Uff, håper at enten den neste testen er positiv eller at mensen kommer snart slik at man slipper å gå å ikke vite. I allfall, Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg!

Jeg har det bra. Blødningene har blitt borte. De forsvant forrige lørdag. og jeg tok en eggløsningstest nå på søndag og den var da positiv. Så nå gjennstår det bare å se om det har skjedd noe eller ikke. Har også fått time på sykehuset for å ta ultralyd av livmor, skjede og eggstokkene til neste uke.

Gleder meg til å høre hvordan testen gikk for deg.

Klem fra Babe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...