Gå til innhold

Basismøte nr 2 - ønsker erfringer fra andre


Gjest Lanken

Anbefalte innlegg

Jeg har vært gjennom to års attføring bestående av først utplassering via aetat samt utdannelse.

Helsetilstanden er verre enn noengang. Totalt utmattet. Problemet er at det 'ikke feiler meg noe'. Dvs det er ikke noe som kan påvises på prøver.

Forrige basismøte (hvor jeg, lege, aetat, trygdeetat er representert) fant sted for snart to år siden.

Den gangen sa jeg at jeg ennå ikke var klar (dvs sterk nok) til å jobbe, men ble ikke hørt (trodd).

Hva kan jeg forvente nå? Det er søkt om rehabiliteringspenger, men har ikke fått svar.

Noen som har erfaring med basismøte på et slikt punkt i sykehistorien?

Problemet er at jeg føler jeg ikke når fram med hvor sliten jeg er. Hverken til lege eller andre 'etater'.

Noen gode råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

har ikke vært på basismøte nr2,men hr fått attføring p.g.a kronisk tretthetssyndrom.orker du ikke å studere med det første burde du få rehabiliteringspenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...