Gå til innhold

Nervøs....... (et langt sukk)


Silvana1365380201

Anbefalte innlegg

Silvana1365380201

Sitter her og er dødsnervøs for morgendagen. Må bare få skrevet av meg litt........

Skal ta en grav.test i morgen tidlig før blodprøve på Riksen dersom testen er positiv. Tror ikke jeg orker å reise inn hvis den er negativ, men i og med at den KAN være falsk negativ så tidlig er det mulig jeg gjør det allikevel.

Er redd for reaksjonen til oss begge dersom den er negativ. Føler liksom at det blir ekstremt vanskelig å takle denne gangen.

Ikke at det var lett forrige gang, men da var ikke eggene så bra som nå, og jeg hadde på følelsen i flere dager før blodprøven at det hadde gått galt. Selvfølgelig var det tøft å få bekreftelsen på telefon mens jeg var på jobb, og derfor denne testingen hjemme først denne gangen.

Har vært oppblåst, hatt mye vondt, ømme bryster og kvalm. Alt har kommet og gått, bortsett fra oppblåstheten da. Den har vært der hele tiden, og jeg har klamret meg fast i håpet om at dette er et positivt tegn.

På den annen side pleier jeg å bli både kvalm og få ømme pupper før mensen........

Har hatt mer vondt i magen i dag også, og sovet dårlig i natt. Innimellom tror jeg det er "bra" at jeg har vondt i magen, men så lurer jeg på om det er fordi mensen kommer. Kjennes liksom ikke helt sånn ut heller, men klarer ikke å bestemme meg for hva jeg skal tro..... Kan også bli verre fordi jeg er så nervøs.

Jeg er sliten av å forsøke å tolke alle mulige tegn fra kroppen min, og gleder meg sånn sett til at denne ventingen er over. Kanskje alt dette gjør at jeg er mer kvalm i dag enn tidligere også?

I morgen VET jeg........

Sukk fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet hvordan du har det, Silvana - og du har det ikke godt!!!

Den siste tiden før du tester er kanskje det aller verste med forsøkene; du sliter deg helt ut med å forøke å tolke din egen kropp, og samtidig vet du at du ikke kan være sikker på noen ting.

Det er til å bli fullstendig vanvittig av, spør du meg. Det er så uendelig mye å vinne, og så ufattelig mye å tape, derfor er denne ventingen helt umenneskelig.

Jeg kan ikke gjøre så mye annet enn å ønske deg lykke til, Silvana. Og uansett hva testen i morgen viser, ville jeg tatt blodprøve også. Jeg opplevde selv at da jeg testet 14 dager etter innsetting fikk jeg en strek som var så svak at jeg egentlig trodde at jeg innbilte meg den. Og der og da var jeg sikker på at forsøket var mislykket. Men da jeg tok en ny test 2 dager senere, var begge strekene sterke og himmelblå!

Uansett; jeg sender deg noen ekstra sterke, knallblå tanker i kveld og i morgen tidlig. Måtte du få det resultatet du ønsker deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Silvana!

Jeg vet så alt for godt hva du snakker om!! Og jeg må si du har vært utrolig flink jente, som ikke har smugtestet engang ;o) Jeg skulle egentlig teste søndag (i går) men på fredag ettermiddag orket jeg ikke mer. Da holdt jeg på å gå fra forstanden!! Og da testen var positiv, holdt jeg på å gå i bakken ;o)

Det er så vanskelig med disse symtomene! For menstegn og graviditetstegn er temmelig like, dessverre! Jeg har hatt skikkelig mensmage i det siste, føles rett og slett som om mensen er rett rundt hjørnet. Legen min sa jeg måtte si fra hvis det ikke ga seg, sånn at han kunne sjekke meg med tanke på oversstimulering. Men jeg tror ikke det er det. Hadde mensmurringer sist jeg ble gravid også.

ÅÅÅ...Silvana!! Håper så inderlig jeg kan lese her i morgen at du har fått 2 blå!!!

LYKKE LYKKE TIL I MORGEN ! ! !

Skal tenke på deg i morgen tidlig! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår godt hvordan du har det nå *klem* Jeg skal XXXX-e alt jeg har for deg og tenke ekstra hardt på deg i morgen tidlig. Håper du kan gi oss en god nyhet :o)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bobla1365380358

hei silvana

føler med deg nå.....det du beskriver fra første forsøk er som å lese om meg selv.../c;

skal passe på å være hjemme test-dagen jeg også...men...har ikke kommet meg så langt ennå da...

krysser alle bein og armer for deg i morgen... håper å høre fra deg...

skal forresten inn til blodprøve og UL i morgen, kanskje vi sees???bare ser etter en som ser veeeldig nervøs ut jeg ((c;

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og denne gangen er det min tur til å si at jeg kjenner meg igjen:) Dette er en tålmodighetsprøve uten like.

Har akkurat som deg ganske mye vondt i kroppen for tiden, kjenner noe hele tiden, i dag har jeg hatt et trykk under ribbebena i tillegg til den oppblåste magen. Kvalm har jeg vært i flere dager, skjønner ingenting, skal vel ikke være "gravidkvalm" så tidlig??

Vi skal bare håpe og krysse alt for at dette går bra, skal se at du er mitt forbilde og at jeg skal komme etter deg med et positivt resultat!

Er så spent, du må bare holde oss oppdatert!

Lykke til, snart skal vi ha mer visshet i livene våre!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Silvana1365380201

hei silvana

føler med deg nå.....det du beskriver fra første forsøk er som å lese om meg selv.../c;

skal passe på å være hjemme test-dagen jeg også...men...har ikke kommet meg så langt ennå da...

krysser alle bein og armer for deg i morgen... håper å høre fra deg...

skal forresten inn til blodprøve og UL i morgen, kanskje vi sees???bare ser etter en som ser veeeldig nervøs ut jeg ((c;

mvh

Lykke til i morgen Bobla!

Håper de finner mange flotte eggposer som bare venter på å komme ut.

OG tusen takk for all støtte til både deg og alle dere andre :)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zikkzakk

Åååååå som jeg ønsker at du bare ser blått i blått i morgen tidlig!

Her kommer mange positive vibber fra meg: ^^^***`````^^^_(o;(o;

Kjente du det?

LYKKE TIL!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegna

Og denne gangen er det min tur til å si at jeg kjenner meg igjen:) Dette er en tålmodighetsprøve uten like.

Har akkurat som deg ganske mye vondt i kroppen for tiden, kjenner noe hele tiden, i dag har jeg hatt et trykk under ribbebena i tillegg til den oppblåste magen. Kvalm har jeg vært i flere dager, skjønner ingenting, skal vel ikke være "gravidkvalm" så tidlig??

Vi skal bare håpe og krysse alt for at dette går bra, skal se at du er mitt forbilde og at jeg skal komme etter deg med et positivt resultat!

Er så spent, du må bare holde oss oppdatert!

Lykke til, snart skal vi ha mer visshet i livene våre!

Klem

Ikke for å gi dere falske forhåpninger, men da jeg ble gravid sist var det faktisk kvalmen som avslørte det. I ettertid så jeg at jeg hadde vært kvalm omtrent fra 3-4 dager etter eggeløsning.

Lykke til, håper dere får to blå alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...