Gå til innhold

alt går rett til helvete

Gjest McDoo

Anbefalte innlegg

vet ikke hva som skjer for tiden... nå er jeg blitt syk også... forkjøle og da blir jeg bare mer og mer deppa...

jeg blir så redd når jeg møter nye folk, det er skummelt... var i oslo i helgen og traff litt nye folk... de var koselige hver og en, men det var så gruelig skummelt.... bare dunka intenst inni meg, visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg...

dessuten er det så mye annet som skjer for tiden... i sommer hadde jeg en uheldig opplevelse med forloveden til søsteren min og på lørdag da jeg snakka med han i telefonen sa jeg at vi måtte ta en fest snart, også sa han at vi klarte jo fint å feste sammen bare jeg og han... visste ikke helt hva jeg skulle si jeg.... ble så redd bare.... vil ikke si noe til søsteren min for jeg er gla i de begge og han er bra for henne, men samtidig så er jeg litt skeptisk til han... *sukk* vet ikke hva jeg skal gjøre... han har jo vært en god støtte for meg også... han har prata med meg om ting, men han er alltid full når han gjør det, men likevell så har det vært godtå få ting ut... har blitt redd voksne menn nå i det siste p.g.a. det... livet er jævlig..

føler at medisinene også går skeis for tiden... de virker ikke... forbanna medisiner altså! kan jeg be om å få heva dosen eller?

jeg har så lyst til å skjære meg til tider... jeg vet at jeg blir tilfreds etterpå, men så kommer arrene, og da angrer jeg som en sau altså... (hvis de kan angre)

så, nå vet jeg ikke hva depresjonen skal gå ut over... det må bli meg selv på en eller annen måte uansett, så jeg har tenkt jeg skal slanke meg nå.... tror at det blir bedre da.

satan jeg hater å leve!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sophie1365380376

Du bør ihvertfall ligge unna forloveden til søstra di!!!han høres ikke ut som em mann/gutt som noen har godt av å være sammen med....

Tror kanskje at slanking ikke hjelper mot depresjoner, kanskje i helt moderate mengder eventuelt kombinert med gåturer og sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har desverre ingen tips og gi deg. Håper du får det bedre!

Fantastisk uttrykk "angra som en sau" :-) Det stjeler jeg av deg.

Det er greit det.. at du stjeler uttrykket altså... Regner med at om jeg hører noen andre si det en gang er det sikkert deg eller noen som har fått høre det av deg... Da hadde jeg ledd... haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør ihvertfall ligge unna forloveden til søstra di!!!han høres ikke ut som em mann/gutt som noen har godt av å være sammen med....

Tror kanskje at slanking ikke hjelper mot depresjoner, kanskje i helt moderate mengder eventuelt kombinert med gåturer og sånn...

Jeg får nå se... jeg kan ikke holde meg unna han, han er endel av familien... dessuten er han ganske koselig altså...

Hm... innser at jeg kanskje prøver å bortforklare det han gjorde... men han ER snill altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit det.. at du stjeler uttrykket altså... Regner med at om jeg hører noen andre si det en gang er det sikkert deg eller noen som har fått høre det av deg... Da hadde jeg ledd... haha

Takk takk!!

*iler ut på nettet for å brife med "mitt" nye uttrykk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sophie1365380376

Jeg får nå se... jeg kan ikke holde meg unna han, han er endel av familien... dessuten er han ganske koselig altså...

Hm... innser at jeg kanskje prøver å bortforklare det han gjorde... men han ER snill altså...

Anyway:

Fingra ta fatet!!

Se for deg scenarioet hvor søstern din og typen din gjør noe sånt mot deg....

Hvis han "sjekker" opp deg, gjør han sikkert det med andre og. Stakkars søstern din.

Vurderer du å si det til henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anyway:

Fingra ta fatet!!

Se for deg scenarioet hvor søstern din og typen din gjør noe sånt mot deg....

Hvis han "sjekker" opp deg, gjør han sikkert det med andre og. Stakkars søstern din.

Vurderer du å si det til henne?

Nei, jeg gjør ikke det... tror det er best for alle parter å tie om det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...