Junior1365380373 Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Hei. Jeg skal til penisundersøkelse snart, og vet av erfaring at jeg "kommer til kort" i slike pinlige situasjoner, når underbuksa skal av, og fremmede menn skal stå og tukle. Syns det er litt pinlig når junior trekker seg tilbake som en skremt skilpadde, og lurer derfor om noen av gutta her har noen tips om hvordan man kan "manipulere" junior til å vokse/opprettholde normal størrelse i ca en halvtimes tid? (Pumping, klemming osv..? Er klar over at dette er et temmelig dumt spmørsmål, men håper noen kan hjelpe. Ps: Ønsker ikke svar som at "legen bryr seg ikke om str, legen har sett det meste" osv, som jeg har sett andre har fått her tidligere. Det er hvordan JEG føler meg i situasjonen som betyr noe... Takknemlig for seriøse svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wolopy Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 tenk på en deilig dame, men pass på du ikke får stå, fordi da vil legen misforstå 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.