Gå til innhold

Stålkjeft bør klappe igjen - for en stund.


jacob

Anbefalte innlegg

Nå har han jaggu begynt å uttale seg fotball og idrett også - i tillegg til :

doping, homofili, midtøstenkonflikten, næringslivsetikk, religionsfrihet, undervisning i grunnskolen, Afghanistan, den gode samtalen, myke verdier, fred, kondomer og aids, antirasisme og mye mer.

Kult nok egentlig, men for meget tjener ingen. Man blir lei, det blir litt homofilt liksom, nærmest skapkosovoalbansk på en måte. Kort sagt; uinteressant.

http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/article.jhtml?articleID=396307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skriver: "Kult nok egentlig, men for meget tjener ingen. Man blir lei, det blir litt homofilt liksom, nærmest skapkosovoalbansk på en måte. Kort sagt; uinteressant."

Omtrent som dine innlegg om hvilken glorifisert-gressklipper (som du kaller "bil") du ikke har råd til å kjøpe, med andre ord?

:-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver: "Kult nok egentlig, men for meget tjener ingen. Man blir lei, det blir litt homofilt liksom, nærmest skapkosovoalbansk på en måte. Kort sagt; uinteressant."

Omtrent som dine innlegg om hvilken glorifisert-gressklipper (som du kaller "bil") du ikke har råd til å kjøpe, med andre ord?

:-)

Med vennlig hilsen

Vel, jeg tyter kanskje litt om biler, men det er en opprinnelig og ekte lidenskap. Stålkjeft kan umulig brenne for alt han rører ved. At jeg ikke har råd til disse hersens doningene vedgår jeg prompte. Likevel; jeg har små forventinger til at mine innlegg, sakelige eller usakelige, skal engasjere i vesentlig grad. Det rettferdiggjør det hele.

Naboen har forresten kjøpt seg en BMW 523. Slikt blir det godt naboskap av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg tyter kanskje litt om biler, men det er en opprinnelig og ekte lidenskap. Stålkjeft kan umulig brenne for alt han rører ved. At jeg ikke har råd til disse hersens doningene vedgår jeg prompte. Likevel; jeg har små forventinger til at mine innlegg, sakelige eller usakelige, skal engasjere i vesentlig grad. Det rettferdiggjør det hele.

Naboen har forresten kjøpt seg en BMW 523. Slikt blir det godt naboskap av.

"Naboen har forresten kjøpt seg en BMW 523. Slikt blir det godt naboskap av. "

*gapskratt*

Enig med deg om "Stålkjeft" ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er flott at han har funnet ut at idretten har humanistiske holdninger.

Diskos, for eksempel er veldig kulturinteressert. Og Fotball samler på frimerker. Mens Håndball liker å diskutere moderne litteratur med kompisene sine, Bowling og ballett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...