Gå til innhold

Hva har skjedd her på DOL?


tina t

Anbefalte innlegg

Hei.

ALT koster jo penger nå for å stille et spørsmål, hvorfor har det blitt slik?

SYND!

Ikke alle har penger, eller mot til å ta opp alt med en lege, psykriater, gynekolog.

Leit å se at alt er forandret her inne.

God høst.

mvh.Tina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nja de fleste har vel godtatt betal tjenesten her inne...Eller hur folkens?

Forøvrig tar de betalt for å holde Dol i gang!

Da skal det jammen ikke mye til, for det er ikke mange innlegg med svar fra legene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det koster ikke penger å spørre psykiateren da... Forøvrig kan man bruke søke funksjonen for det er UTROLIG mange spørsmål som har blitt stilt og besvart.. Har man råd å surfe på nettet i det "uendelige" har man vel også råd å spørre en fagperson om det skulle være nødvendig/ønskelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som om nhd også svarer litt på hobbybasis.

For øvrig kan jeg ikke helt fatte problemet. Jeg mener.. det er da vel trossalt meget begrenset hvor ofte man har behov for legeråd på nettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikke undertegnet

Det ser ut som om nhd også svarer litt på hobbybasis.

For øvrig kan jeg ikke helt fatte problemet. Jeg mener.. det er da vel trossalt meget begrenset hvor ofte man har behov for legeråd på nettet?

Har lurt på det jeg også. Er jeg syk, går jeg til lege. Sist gang var i 97?

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kronisk syk

Det ser ut som om nhd også svarer litt på hobbybasis.

For øvrig kan jeg ikke helt fatte problemet. Jeg mener.. det er da vel trossalt meget begrenset hvor ofte man har behov for legeråd på nettet?

For meg som lider av flere kroniske sykdommer er det fint å kunne stille spørsmål over nettet og få svar. Legen jeg går til er travel og vanskelig å få snakke med uten at jeg må bestille time. Det er jo ikke alle spørsmål om sykdommer man har som man behøver bestille legetime for, og da er det kjekt med en slik mulighet. Her kan jeg få svar på om f.eks. det eksemet jeg har fått skyldes medisinen jeg går på, eller om det hører med til sykdommene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...