Gå til innhold

12 kg lettere og mer flørting


Gjest feeling good

Anbefalte innlegg

Gjest feeling good

Hei:)

Har aldri vært tjukk, men har veid litt for mye en del år. Det siste halvåret har jeg gått ned 12 kg og veier nå 65 kg som er min matchvekt!

Jeg _føler_ meg mye bedre og jeg tror det synes på utsiden også. Føler at jeg stråler mer og at det ikke bare er vekten som er avgjørende.

Jeg får mer oppmerksomhet når jeg er på byen. Hver gang jeg er ute blir jeg "sjekka opp". Det er sikkert ikke noe revolusjonærende over det, men det er bare det at det ikke har skjedd like ofte før.

Og jeg nyter det! Liker oppmerksomheten:)

Jeg er samboer og vil absolutt ikke bytte ut min kjære. Likevel ER det fristende å flørte litt. Problemet er jo ofte at mannfolk på sjekker'n vil noe mer enn bare flørting. De vil ha telefonnummer osv.

Jeg vil derimot bare nyte oppmerksomheten litt og være hyggelig tilbake!

Hvordan fikser man denne balansegangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...