Gå til innhold

Gratis sms på nett noe sted?


pirko

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest krokodillen

Eurobate og everyday. Og nyere versjoner av ICQ.

Den ICQsaken er jo helt toppers. Det eneste er at man ikke kan bruke bokstavene æøå.

Fant nemlig ut om dette i forrige uke etter å ha hatt ICQ i mange år :o) At man kan sende SMS altså. Men det er vel ganske nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Netcom Mother har gratis sms. Du kan sende rundt 20 per dag tror jeg, og det er jo endel det! :)

Med Eurobate kan du kun sende rundt fire sms per dag tror jeg..

Forresten så kan du bruke gratis mld tjenesten til Netcom Mother selv om du har Telenor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Netcom Mother har gratis sms. Du kan sende rundt 20 per dag tror jeg, og det er jo endel det! :)

Med Eurobate kan du kun sende rundt fire sms per dag tror jeg..

Forresten så kan du bruke gratis mld tjenesten til Netcom Mother selv om du har Telenor.

Mother har kuttet ned til 10 sms pr MÅNED.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Mother har kuttet ned til 10 sms pr MÅNED.

Oi! Det var da ikke bra..trekker i så fall tilbake det lille "skrytet" jeg ga Netcom...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ICQsaken er jo helt toppers. Det eneste er at man ikke kan bruke bokstavene æøå.

Fant nemlig ut om dette i forrige uke etter å ha hatt ICQ i mange år :o) At man kan sende SMS altså. Men det er vel ganske nytt.

selvfølgelig kan du bruke æøå---hvor har du det fra at du ikke kan bruke det?

btw alle versjoner nyere enn icq 2001b stinker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

selvfølgelig kan du bruke æøå---hvor har du det fra at du ikke kan bruke det?

btw alle versjoner nyere enn icq 2001b stinker

Når jeg sender noe med æøå så kommer det ikke frem, og når jeg får melding tilbake er det bare firkanter imeldingen om dehar brukt æøå.... Hva er det som gjør det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok bare 10. Tidligere fikk man 25 om dagen.

Nei, jeg får 25 i måneden.

Har sendt en del sms`er siden 1. september, og det står at jeg har 14 sms igjen.

Når de 14 er sendt, betaler jeg 79 øre pr. sms jeg sender.

Dette er altså på www.mother.netcom.no. Vet ikke om det er samme siden som du tenker på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg får 25 i måneden.

Har sendt en del sms`er siden 1. september, og det står at jeg har 14 sms igjen.

Når de 14 er sendt, betaler jeg 79 øre pr. sms jeg sender.

Dette er altså på www.mother.netcom.no. Vet ikke om det er samme siden som du tenker på?

Jammen hvorfor får jeg bare 10, da? :( Var nettopp inne der! Jeg har sendt én og har ni igjen, etter det kan jeg betale 79 øre pr melding. Hmmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg får 25 i måneden.

Har sendt en del sms`er siden 1. september, og det står at jeg har 14 sms igjen.

Når de 14 er sendt, betaler jeg 79 øre pr. sms jeg sender.

Dette er altså på www.mother.netcom.no. Vet ikke om det er samme siden som du tenker på?

Hmm - du har kanskje Netcom Kontant? Jeg har et Sense-abonnement.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som har netcom-abb får 50 i måneden, tror jeg. Vi andre stakkarer får bare 10..

50 for de som har "mother"-kontantkort. 25 for andre Netcom-brukere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...