Gå til innhold

Vanskelig om dagen..................

Anbefalte innlegg

Huff..Må skrive noe her, for jeg har ingen som jeg kan snakke med. Stoler ikke på noen. Kjent fenomen sikkert.

Har så mange dillemmaer. Har feiret min datters ! års dag. Det var kjempekoselig, men.. Det er alltid et men. Bestefaren min som forgrep seg på meg da jeg var liten var der. Jeg får så vondt inni meg når jeg ser han. Føler at det er feil av meg å "hate" han. Er det virkelig mulig å være glad i noen tross hva de har gjort?? Men jeg er jo egentlig ikke det heller! Det er ikke så enkelt.

I tilleg så sa mamma her om dagen at han ventet på å få besøk av oss. Men jeg vil ikke besøke han! Men jeg vil jo besøke bestemor! Hadde nesten vært like så greit om han hadde dødd. Herregud hva er det jeg skriver!!! Men da hadde alt vært litt enklere. Men da får jo bestemor og alle andre som ikke vet dette det vondt!

jeg tenker så mye om dagen. Er det noen andre her som føler det slik?? Eller som har gjort det? Eller er det noen i det hele tatt som gidder å svare meg??

Har lyst til å gråte....

Klem Akine

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/71693-vanskelig-om-dagen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Akine...!

Det er ikke lett å forstå, men selvfølgelig går det an å være glad i sin overgriper...

Det er vanskelig å forholde seg til, for du føler at du bør hate han... -men han er jo familie... han er en annen person i tillegg til overgriper... -en person det faktisk går an å like! En person med mange gode sider i tillegg til den mørke dårlige... -som bare du kjenner til...

Jeg har ikke noen råd til deg, desverre... vil bare fortelle deg at jeg forstår hvor vanskelig det er...

*klem fra meg*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/71693-vanskelig-om-dagen/#findComment-349167
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...