Gå til innhold

Rød Solhatt, CuraMed råmelk og til slutt en Vargatss eller to...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rødvin, vann, sitron, sukker og nellik er det du skal satse på.

Solhatt er for helsefriker, det er ikke du. CuraMed er for barn og kalver - og andre som ikke er vel bevart. Vargtass går - hvis du har mengder.

Ingen årsak.

Snoopy_Syttifire

Rødvin, vann, sitron, sukker og nellik er det du skal satse på.

Solhatt er for helsefriker, det er ikke du. CuraMed er for barn og kalver - og andre som ikke er vel bevart. Vargtass går - hvis du har mengder.

Ingen årsak.

3/4 flaske Vargtass.....holder det? Har jo rødvin også men kan nesten ikke blande det sammen. Drakk en stor kopp te med sitron før tassen, så da har jeg fått i meg den sitronen jeg trenger.

*rusler tilbake til glasset*

3/4 flaske Vargtass.....holder det? Har jo rødvin også men kan nesten ikke blande det sammen. Drakk en stor kopp te med sitron før tassen, så da har jeg fått i meg den sitronen jeg trenger.

*rusler tilbake til glasset*

Du er nok snart på bedringens vei, skal du se - jeg kjenner det på meg :)

Snoopy_Syttifire

Du er nok snart på bedringens vei, skal du se - jeg kjenner det på meg :)

Jeg er så varm at jeg holder på å dø på meg, enten har jeg feber eller så er det Vargtassen...

Jeg vil ikke bli syk, jeg har jo min siste ferieuke denne uka. Ka e vitsen me å vær syk når æ har fri. Ja æ bare spør.

*rusler i seng*

Annonse

Jeg er så varm at jeg holder på å dø på meg, enten har jeg feber eller så er det Vargtassen...

Jeg vil ikke bli syk, jeg har jo min siste ferieuke denne uka. Ka e vitsen me å vær syk når æ har fri. Ja æ bare spør.

*rusler i seng*

Da stikker du til dr.dokter i morgen den dag, får han til å signere under på en sykemelding og *vips* så har du ferieuken din til gode til senere.

Går ikke det?

Forresten er det ikke rart du er varm sånn som du løper mellom pc'en og senga. Jeg må snart kjefte på deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...