Gå til innhold

Bin Laden gambling?


jacob

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Onsdag blir det å sitte her inne med gardinene rullet ned og internettkontakten dratt ut av veggen. Ikke av terrorfrykt eller liknende, men fordi jeg ikke orker å få med meg noen av de patetisk-svulstige minnesmarkeringene som kommer til å flimre gjennom radiobølger og sånt helt fra USA og hit *spyyyy*

Som en av de intervjuede New Yorkerne i Aftenposten søndag sa: Holde seg innendørs og prøve å unngå amerikanske flagg den dagen.

Og om det kommer til å smelle? Vel, ganske mange mennesker i verden lider under USAs bombing her og der hver måned, jeg er mer bekymret over at dette faktisk FORTSETTER og til og med kommer til å tilta (i en krig mot Irak) enn om noen fjerne bin Laden-tilhengere prøver å skyte litt sånn som på 4. juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vedda med deg, men fikk ikke gitt beskjed i tide. Gi meg e-postadressa di, så skal jeg sende deg kontonummeret mitt.

Der kan du se; hadde du vært en ekte gambler så hadde du vært noen kroner rikere nå, men den gang ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...