Gå til innhold

Gentester som vedlegg til CV'n


Gjest Seline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Æsj sier jeg også...

Tenk på oss som har mye kreft tilfeller i familien som ikke tør å ta gentesten en gang da!

Ja da har jo ungene mine mange muligheter i jobbsammenheng!

Jenta mi med Astma , gutten som er bløder og den eldste som har AD/HD !!!

Tøv kalles slikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har jo ungene mine mange muligheter i jobbsammenheng!

Jenta mi med Astma , gutten som er bløder og den eldste som har AD/HD !!!

Tøv kalles slikt!

Poenget med disse testene som cv, var at da kunne de skåne en ung jente fra å bli frisør hvis hun ikke i følge testen har rygg til det.

Men uansett vil slike ting bli misbrukt for å sile ut folk med ikke tipp topp helse, til fordel for jern hestene.

Tror du ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget med disse testene som cv, var at da kunne de skåne en ung jente fra å bli frisør hvis hun ikke i følge testen har rygg til det.

Men uansett vil slike ting bli misbrukt for å sile ut folk med ikke tipp topp helse, til fordel for jern hestene.

Tror du ikke?

Det var det som slo meg i alle fall!

Generalisering.

Klart de fleste arbeidsgivere vil ha dem med best helse , men hva skjer da med "de" andre?

Jo ; må ta seg til takke med noe de kanskje ikke har interesse for engang.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...