Nyco Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Jeg kjørte rundt på en trike, med "traktorhjul" og dobbel skinnsofa bak, lang gaffel, og en gammal V8 chevvymotor...iført traaaang skinndress og høye støvler. Drittskuffa da jeg våkna og så husmortrynet og den gamle grønne badekåpa i speilet, og unger som gaula MAAAMMAAAAA... *SUKK* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vin Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Det er lov å drømme . Hva skulle vi gjort uten det ;o) Jeg drømte engang at jeg var skuespiller , at vi skulle feire noe og sprutet champagne over oss! I stedet var det oppkast fra småen som lå over hele meg ..... En liten skuffelse! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyco Skrevet 10. september 2002 Forfatter Del Skrevet 10. september 2002 Det er lov å drømme . Hva skulle vi gjort uten det ;o) Jeg drømte engang at jeg var skuespiller , at vi skulle feire noe og sprutet champagne over oss! I stedet var det oppkast fra småen som lå over hele meg ..... En liten skuffelse! *LOL* heller den grønne gamle, enn spy i hele senga! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vin Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 *LOL* heller den grønne gamle, enn spy i hele senga! Ja ; det er vel i slike situasjoner en tenker : Wow , for et liv...... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.