Gå til innhold

Vondt under samleie


Gjest Tigergirl

Anbefalte innlegg

Gjest Tigergirl

I det siste året har jeg fått så vondt ved inntregning, at jeg har ikke kunnet gjennomføre samleie. Det er liksom som om det stopper opp ca 7-10 cm oppe i skjeden. Og vi får ikke penis inn. Dette er også veldig vondt! Fikk også beskjed fra legen min etter GU at jeg hadde celleforandringer i form av kjønnsvorter, men at det ikke var noe å bekymre meg for,så lenge jeg kom igjen på Gu etter et halvt år. Aner ikke om dette har noen sammenheng. Har pratet med legen om dette før. Hun mente at jeg antageligvis ikke var nok klar/våt for samleie. Dette stemmer ikke. Går det an å "bli jomfru igjen" når det er lenge siden inntregning?

Noen andre som har opplevd noe av det samme???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei du blir nok ikke jomfru selv om det går lenge i mellom..=o)

Kan det kanskje ligge i psyken din? At du har kjønnsvorter og celleforandring som stopper deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...