Gå til innhold

S.A.T.S. vs Elixia???


Jack1365380333

Anbefalte innlegg

Hei!

Nyinnflyttet til Oslo. Bor på Majorstua. Lurer derfor på hvor det er best å trene... SATS eller Elixia? Tar gjerne imot meninger fra folk som kjenner til begge stedene...

Jeg trener både fellestimer (spinning/pump osv) samt kondisjon og vekter/apparater...

Og hva er prisen på de to forskjellige sentrene?

På forhånd takk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elixia!! Om ikke annet fordi det ikke er SATS ;)

SATS er dyrt, og dårlig.

Det er veldig bra på NIMI også...det fins en avdeling (hovedavd.)på Sogn. Idrettsleger og fysioterapeuter og kiropraktor på stedet. Alle guttene og jentene på div. landslag dukker opp der med jevne mellomrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trent begge deler - ett fett hvor du går. Kommer jo litt an på hva du trener mest. Elixia har jo tilbud om fotball , basket og div. i tillegg. Elixia Colosseum er vel dyrere enn SATS. Sjekk programmet for å se hva som passer deg best.

Jeg hadde tatt det nærmeste hvis ikke det er noe spes. du er ute etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...