Gå til innhold

Klitoris


sverkel

Anbefalte innlegg

Jeg og samboeren min hadde en diskusjon om klitoris her om dagen om at klitoris var ett lite hode eller ikke Jeg mente da att den er ett lite hode som tilsvarer samme hud som vi gutta har på penishode vårt,og samboeren min mente det ikke er ett hode.Hvem av oss har egentlig rett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Klitoris stikker frem øverst mellom de små kjønnslepper. Det er hodet av klitoris man ser, og den er dekket av hudfolden, nærmest som forhuden på penishodet.

Når kvinnen blir seksuelt stimulert øker størrelsen av klitoris og da blir mer av den synlig, men klitoris er lang og ligger gidt begravet i bløtvevet inn under blære og andre anatomiske strukturer.

Klitoris er en slags miniatyrpenis.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen

Hilsen

B.Grünfeld

professor/lege.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedsaken er vel at den er der, og at den gir henne vellyst, det spiller vel ikke så stor rolle hva den er lagd av? *ler litt*

Hallo mann? Hva tror du vi skal diskutere på cafe ikveld. hehe. Alltid interessant å lese om ting man ikke vet, så har man noe litt artig å fortelle andre (etter et par øl da)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...