birdie Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Ikke kriminelle, bare harry. Kriminelt harry, til og med. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanna Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Kriminelt harry, til og med. Mm. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naiv Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Nei, er du gal. Jeg lurer faktisk på når jeg ser en mann med langt hår om han kan være min nettbror, musikeren. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neuni Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Hehehe.. løkkas svar på Bonnie & Clyde, dere da? *gliiiiiiz* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neuni Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Ikke kriminelle, bare harry. pøh! *ser for seg den kjekke, unge mannen* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Hehehe.. løkkas svar på Bonnie & Clyde, dere da? Løkka?! Bah! "..........." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Nei, jeg tenker på dem som homosexuelle. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanya1365380060 Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Spørs hva du definerer som langt..mange av mine guttevenner,har litt sånn halvlangt rufsete hår (sånn som Arnulf Refsnes på TvNorge omtrent, bare for å gi et eks.), og de ser bare herlige ut! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snik Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Spørs hva du definerer som langt..mange av mine guttevenner,har litt sånn halvlangt rufsete hår (sånn som Arnulf Refsnes på TvNorge omtrent, bare for å gi et eks.), og de ser bare herlige ut! Sukk....skulle ønske mine venner så slik ut... Elsker den stilen der på gutta! Røft og sexy! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanya1365380060 Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Sukk....skulle ønske mine venner så slik ut... Elsker den stilen der på gutta! Røft og sexy! Nei, du ikke sukk så tungt da, det er jo bare å si ifra, så kan du låne noen av dem av meg for en dag eller to! Blir du glad igjen da..? Ikke _alle_ guttevennene mine ser slik ut da, men flesteparten.. Liker den røffe stilen jeg og! Men det kommer helt ann på gutten og hva han kler/ikke kler. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Nei, du ikke sukk så tungt da, det er jo bare å si ifra, så kan du låne noen av dem av meg for en dag eller to! Blir du glad igjen da..? Ikke _alle_ guttevennene mine ser slik ut da, men flesteparten.. Liker den røffe stilen jeg og! Men det kommer helt ann på gutten og hva han kler/ikke kler. Så det du sier er at jeg bør la håret vokse?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanya1365380060 Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Så det du sier er at jeg bør la håret vokse?? Du er da fin med kort hår du da snutteputt Men du hadde vel vært fin med litt lengere, rufsete hår og når jeg tenker etter.. Har du hatt litt lengere hår før, eller har du hatt kort hår hele tiden? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Du er da fin med kort hår du da snutteputt Men du hadde vel vært fin med litt lengere, rufsete hår og når jeg tenker etter.. Har du hatt litt lengere hår før, eller har du hatt kort hår hele tiden? Hehe, jeg har hatt lengere hår enn nå, men det er bare når jeg ikke har giddi å klippet meg! Ellers har jeg vel ofte skinna meg helt, men det er et par år siden nå! Snutteputt var et fint, dog noe homofilt, navn på meg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanya1365380060 Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Hehe, jeg har hatt lengere hår enn nå, men det er bare når jeg ikke har giddi å klippet meg! Ellers har jeg vel ofte skinna meg helt, men det er et par år siden nå! Snutteputt var et fint, dog noe homofilt, navn på meg Ja, men da passer det jo ekstra fint på deg, snutteputt altså, siden du er litt tvilsom nå og da.. Har du skinna deg helt du ja..hihi, det skulle vært morsomt å sett. Men det verste er at jeg tror til og med at du hadde kledd det.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Ja, men da passer det jo ekstra fint på deg, snutteputt altså, siden du er litt tvilsom nå og da.. Har du skinna deg helt du ja..hihi, det skulle vært morsomt å sett. Men det verste er at jeg tror til og med at du hadde kledd det.. Du har bare sett ett bilde vet du, så jeg vet ikke helt om du har rett Men det er deilig å klippe seg sånn, den ting er sikkert. I hvertfall på sommeren! Ææææææææææææææææ har fortsatt jævla vondt i halsen, jeg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanya1365380060 Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Du har bare sett ett bilde vet du, så jeg vet ikke helt om du har rett Men det er deilig å klippe seg sånn, den ting er sikkert. I hvertfall på sommeren! Ææææææææææææææææ har fortsatt jævla vondt i halsen, jeg Ja, det har jeg jo, men allikevel, tror ikke du ser helt forferdelig ut skinna , utifra det lille jeg har sett Uff da, å ha vondt i halsen er noe dritt altså! Prøv å drikk noe varmt noe, f.eks varm melk med litt honning i! Jeg syns det er godt ihvertfall og pleier alltid å drikke det når jeg har vondt i halsen. Det lindrer litt, ihvertfall for en liten stund! Hiv innpå med halstabletter og! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Ja, det har jeg jo, men allikevel, tror ikke du ser helt forferdelig ut skinna , utifra det lille jeg har sett Uff da, å ha vondt i halsen er noe dritt altså! Prøv å drikk noe varmt noe, f.eks varm melk med litt honning i! Jeg syns det er godt ihvertfall og pleier alltid å drikke det når jeg har vondt i halsen. Det lindrer litt, ihvertfall for en liten stund! Hiv innpå med halstabletter og! Jeg har sånne Repsils her, og dytter innpå en sånn i det jeg legger meg, og lar den ligge i munnen mens jeg sover. Pleier å gjøre det, og jeg har til nå ikke satt noen i halsen så det går nok bra Jeg har drukket mye Cola og Farris i kveld, noe som egentlig er litt dumt da jeg er noe redd for å få et urineringsproblem til natten 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanya1365380060 Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Jeg har sånne Repsils her, og dytter innpå en sånn i det jeg legger meg, og lar den ligge i munnen mens jeg sover. Pleier å gjøre det, og jeg har til nå ikke satt noen i halsen så det går nok bra Jeg har drukket mye Cola og Farris i kveld, noe som egentlig er litt dumt da jeg er noe redd for å få et urineringsproblem til natten Da blir det vel et par dobesøk på deg i natt da:) Får håpe du ikke opplever skjelvinger en gang til da, det blir vel noe ubeleilig i forhold til tissing midt på natten for å si det sånn.. Neida, skal ikke spøke med det, håper _virkelig_ at du ikke får sånne skjelvinger igjen! Går å legger meg jeg..godnatt koseklump Må slutte med alle de kallenavnene altså..si ifra hvis det går deg på nervene! Mange nattaklemmer fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
musikeren Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Nei, er du gal. Jeg lurer faktisk på når jeg ser en mann med langt hår om han kan være min nettbror, musikeren. Hehehe;-) Du er nå ganske så morsom da.*humrer* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Da blir det vel et par dobesøk på deg i natt da:) Får håpe du ikke opplever skjelvinger en gang til da, det blir vel noe ubeleilig i forhold til tissing midt på natten for å si det sånn.. Neida, skal ikke spøke med det, håper _virkelig_ at du ikke får sånne skjelvinger igjen! Går å legger meg jeg..godnatt koseklump Må slutte med alle de kallenavnene altså..si ifra hvis det går deg på nervene! Mange nattaklemmer fra Bortsett fra noen små svettetokter i natt, så har jeg faktisk ikke merket så mye til feberen. Halsen er fortsatt vondt, men jeg tror faktisk at den er noe bedre. Nå skal jeg snart dusje og gjøre meg deilig, får jeg sløver den i sofaen med en film og masse cola 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.