Gå til innhold

Langt hår=kriminell?


Gjest silje2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Tanya1365380060

    8

  • SierDuDet

    7

  • neuni

    3

  • birdie

    2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Tanya1365380060

Spørs hva du definerer som langt..mange av mine guttevenner,har litt sånn halvlangt rufsete hår (sånn som Arnulf Refsnes på TvNorge omtrent, bare for å gi et eks.), og de ser bare herlige ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hva du definerer som langt..mange av mine guttevenner,har litt sånn halvlangt rufsete hår (sånn som Arnulf Refsnes på TvNorge omtrent, bare for å gi et eks.), og de ser bare herlige ut! :)

Sukk....skulle ønske mine venner så slik ut...

Elsker den stilen der på gutta! Røft og sexy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Sukk....skulle ønske mine venner så slik ut...

Elsker den stilen der på gutta! Røft og sexy!

Nei, du ikke sukk så tungt da, det er jo bare å si ifra, så kan du låne noen av dem av meg for en dag eller to! Blir du glad igjen da..? ;)

Ikke _alle_ guttevennene mine ser slik ut da, men flesteparten..:) Liker den røffe stilen jeg og! Men det kommer helt ann på gutten og hva han kler/ikke kler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du ikke sukk så tungt da, det er jo bare å si ifra, så kan du låne noen av dem av meg for en dag eller to! Blir du glad igjen da..? ;)

Ikke _alle_ guttevennene mine ser slik ut da, men flesteparten..:) Liker den røffe stilen jeg og! Men det kommer helt ann på gutten og hva han kler/ikke kler.

Så det du sier er at jeg bør la håret vokse?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Så det du sier er at jeg bør la håret vokse?? :)

Du er da fin med kort hår du da snutteputt :)

Men du hadde vel vært fin med litt lengere, rufsete hår og når jeg tenker etter..:) Har du hatt litt lengere hår før, eller har du hatt kort hår hele tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er da fin med kort hår du da snutteputt :)

Men du hadde vel vært fin med litt lengere, rufsete hår og når jeg tenker etter..:) Har du hatt litt lengere hår før, eller har du hatt kort hår hele tiden?

Hehe, jeg har hatt lengere hår enn nå, men det er bare når jeg ikke har giddi å klippet meg! Ellers har jeg vel ofte skinna meg helt, men det er et par år siden nå! :)

Snutteputt var et fint, dog noe homofilt, navn på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tanya1365380060

Hehe, jeg har hatt lengere hår enn nå, men det er bare når jeg ikke har giddi å klippet meg! Ellers har jeg vel ofte skinna meg helt, men det er et par år siden nå! :)

Snutteputt var et fint, dog noe homofilt, navn på meg :)

Ja, men da passer det jo ekstra fint på deg, snutteputt altså, siden du er litt tvilsom nå og da..;)

Har du skinna deg helt du ja..hihi, det skulle vært morsomt å sett. Men det verste er at jeg tror til og med at du hadde kledd det..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men da passer det jo ekstra fint på deg, snutteputt altså, siden du er litt tvilsom nå og da..;)

Har du skinna deg helt du ja..hihi, det skulle vært morsomt å sett. Men det verste er at jeg tror til og med at du hadde kledd det..:)

Du har bare sett ett bilde vet du, så jeg vet ikke helt om du har rett :)

Men det er deilig å klippe seg sånn, den ting er sikkert. I hvertfall på sommeren!

Ææææææææææææææææ har fortsatt jævla vondt i halsen, jeg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Du har bare sett ett bilde vet du, så jeg vet ikke helt om du har rett :)

Men det er deilig å klippe seg sånn, den ting er sikkert. I hvertfall på sommeren!

Ææææææææææææææææ har fortsatt jævla vondt i halsen, jeg :(

Ja, det har jeg jo, men allikevel, tror ikke du ser helt forferdelig ut skinna , utifra det lille jeg har sett :)

Uff da, å ha vondt i halsen er noe dritt altså! Prøv å drikk noe varmt noe, f.eks varm melk med litt honning i! Jeg syns det er godt ihvertfall og pleier alltid å drikke det når jeg har vondt i halsen. Det lindrer litt, ihvertfall for en liten stund! Hiv innpå med halstabletter og!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jeg jo, men allikevel, tror ikke du ser helt forferdelig ut skinna , utifra det lille jeg har sett :)

Uff da, å ha vondt i halsen er noe dritt altså! Prøv å drikk noe varmt noe, f.eks varm melk med litt honning i! Jeg syns det er godt ihvertfall og pleier alltid å drikke det når jeg har vondt i halsen. Det lindrer litt, ihvertfall for en liten stund! Hiv innpå med halstabletter og!:)

Jeg har sånne Repsils her, og dytter innpå en sånn i det jeg legger meg, og lar den ligge i munnen mens jeg sover. Pleier å gjøre det, og jeg har til nå ikke satt noen i halsen så det går nok bra :)

Jeg har drukket mye Cola og Farris i kveld, noe som egentlig er litt dumt da jeg er noe redd for å få et urineringsproblem til natten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Jeg har sånne Repsils her, og dytter innpå en sånn i det jeg legger meg, og lar den ligge i munnen mens jeg sover. Pleier å gjøre det, og jeg har til nå ikke satt noen i halsen så det går nok bra :)

Jeg har drukket mye Cola og Farris i kveld, noe som egentlig er litt dumt da jeg er noe redd for å få et urineringsproblem til natten :)

Da blir det vel et par dobesøk på deg i natt da:) Får håpe du ikke opplever skjelvinger en gang til da, det blir vel noe ubeleilig i forhold til tissing midt på natten for å si det sånn..;)

Neida, skal ikke spøke med det, håper _virkelig_ at du ikke får sånne skjelvinger igjen!

Går å legger meg jeg..godnatt koseklump :) Må slutte med alle de kallenavnene altså..si ifra hvis det går deg på nervene! ;)

Mange nattaklemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er du gal. Jeg lurer faktisk på når jeg ser en mann med langt hår om han kan være min nettbror, musikeren.

Hehehe;-) Du er nå ganske så morsom da.*humrer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det vel et par dobesøk på deg i natt da:) Får håpe du ikke opplever skjelvinger en gang til da, det blir vel noe ubeleilig i forhold til tissing midt på natten for å si det sånn..;)

Neida, skal ikke spøke med det, håper _virkelig_ at du ikke får sånne skjelvinger igjen!

Går å legger meg jeg..godnatt koseklump :) Må slutte med alle de kallenavnene altså..si ifra hvis det går deg på nervene! ;)

Mange nattaklemmer fra

Bortsett fra noen små svettetokter i natt, så har jeg faktisk ikke merket så mye til feberen. Halsen er fortsatt vondt, men jeg tror faktisk at den er noe bedre.

Nå skal jeg snart dusje og gjøre meg deilig, får jeg sløver den i sofaen med en film og masse cola :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...