Tanya1365380060 Skrevet 12. september 2002 Skrevet 12. september 2002 Bortsett fra noen små svettetokter i natt, så har jeg faktisk ikke merket så mye til feberen. Halsen er fortsatt vondt, men jeg tror faktisk at den er noe bedre. Nå skal jeg snart dusje og gjøre meg deilig, får jeg sløver den i sofaen med en film og masse cola Du kan det å kose deg altså! Jeg skal forresten gjøre det samme nå, bortsett fra at jeg ikke har cola, men juice og en sjokolade.. Men film har jeg da! Sendte deg forøvrig akkurat en mail, så da har du vel snart noe å lese på 0 Siter
SierDuDet Skrevet 12. september 2002 Skrevet 12. september 2002 Du kan det å kose deg altså! Jeg skal forresten gjøre det samme nå, bortsett fra at jeg ikke har cola, men juice og en sjokolade.. Men film har jeg da! Sendte deg forøvrig akkurat en mail, så da har du vel snart noe å lese på Lest og svart! Jeg har også filmer, heldigvis, og jeg tenkte jeg snart skulle sett meg ned å se på en, selv om jeg ikke enda har vet hvilken jeg skal se! 0 Siter
Tanya1365380060 Skrevet 12. september 2002 Skrevet 12. september 2002 Lest og svart! Jeg har også filmer, heldigvis, og jeg tenkte jeg snart skulle sett meg ned å se på en, selv om jeg ikke enda har vet hvilken jeg skal se! Det samme gjelder deg;lest og besvart Jeg er nå ferdig med filmen, hvordan den var finner du ut i mailen..men jeg kan gi deg et lite, ekstremt ikke-avslørende hint da: :( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.