Gjest Reilly Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 hei. Jeg så i et blad for lenge siden hvor det var et bilde av en kvinne bakfra som satt på kne bøyd fremover..slik at man da så hele rompesprekken.Den var hvit og rein liksom,dette høres vel teit ut..men jeg syns at jeg ser så mærk ut akkurat på det området der,går det ann å gjøre noe med det?Jeg tenker på når jeg har sex,og man gjør det bakfra...skjønner? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gyrken Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Hun var sikkert sminka der. Du høres helt normal ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sminke og retusjering Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 De fleste har mørkere pigmentering i dette området, har ikke noe med ren / ikke ren å gjøre.. Fotomodeller sminkes både her og der før fotografering, dessuten retusjeres bildene før de trykkes. Så bilder i blader er ikke gode sammenligningsgrunnlag for hvordan virkeligheten ser ut, uansett om det er farge på tenner, øyne, jevn hudfarge i ansiktet eller andre steder.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Du lyt renske upp i rova di. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyco Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Du lyt renske upp i rova di. Eventuellt en omgang med Max faktor foundation og montere dimmer på belysningen... *Flirer* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
conan Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 De fleste kvinneromper er uansett sminke, belysning osv adskillig med delikate enn en hårete mannsrompe... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ørkenvandreren Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Nei, jeg skjønte ikke. Kan ikke du forklare det litt mer utførlig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Det er mer pigment i rompa! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Det varierer veldig fra individ til individ hvilken farge man har der i forhold til andre steder på kroppen. Det finnes plastiske kirurger som utfører bleking av huden rundt anus (neppe her til lands), men akkurat det er noe av det mest idiotiske jeg har hørt om. Vær fornøyd med deg selv - du er utvilsomt normal :-) "............." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyco Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Det varierer veldig fra individ til individ hvilken farge man har der i forhold til andre steder på kroppen. Det finnes plastiske kirurger som utfører bleking av huden rundt anus (neppe her til lands), men akkurat det er noe av det mest idiotiske jeg har hørt om. Vær fornøyd med deg selv - du er utvilsomt normal :-) "............." Hmmm...DET ville definitivt gi uttrykket "sår i ræva" en ny dimensjon... *Flirer* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Hmmm...DET ville definitivt gi uttrykket "sår i ræva" en ny dimensjon... *Flirer* Heh-heh :-) "............." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.