Gjest Lanken Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Det er ikke noe farlig det! ....sier min psykiater. Men jeg synes det høres skummelt ut. Dette med blodprøver og det ene med det andre. Da må jeg til legen min, og har HAN kunnskaper om dette da? Har lest noe om at det er SÅ viktig å ta blodprøvene på timen nesten. Det tror jeg ikke min lege reier å administrere. Noen som har erfaringer? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fine1365379966 Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Ja, jeg har bare gode erfariger med Lamictal. Psykiateren vet jo alt om dette. Han vil informere deg om det du trenger å vite. Jeg tror at du må ta blodprøve før du starter, Kanskje du må undersøkes også slik at det er sikkert at du tåler Lamictal. Siden tar du bare bloprøver ca. hver 6.måned. Fastlegen gjør dette. Jeg har ingen problemer med å gå på Lamictal. Jeg har heller ingen bivirkninger !! (Jeg fikk hodepine i starten og ved opptrapping. Men det varte ikke lenge.) Så lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Jeg trapper opp sakte etter et bestemt skjema. 7-10 dager etter at pasienten har kommet til 200 mg tar jeg en blodprøve. Ut fra svaret finner jeg den riktige dosen. Alle legekontor tar slike prøver flere ganger i uken. Metoden er den samme uavhengig av legemiddel. Det er så enkelt at selv psykiatere greier å administrere det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fine1365379966 Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Jeg trapper opp sakte etter et bestemt skjema. 7-10 dager etter at pasienten har kommet til 200 mg tar jeg en blodprøve. Ut fra svaret finner jeg den riktige dosen. Alle legekontor tar slike prøver flere ganger i uken. Metoden er den samme uavhengig av legemiddel. Det er så enkelt at selv psykiatere greier å administrere det. Ti hi :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.