Gå til innhold

Tolv kjipe venner - etter opptelling


Gjest malun

Anbefalte innlegg

Husker jeg hadde en FU her om å svare på invitasjoner for en tid siden. Da mente dere alle sammen at joda,man svarer naturligvis på en invitasjon merket "su" - noe annet er frekt. Vel, dere er neppe representative for min bekjentskapskrets, ihvertfall...

"Svar utbes"-fristen gikk ut forrige uke, og slik er resultatet:

*40 svarte ja innenfor fristen

*8 svarte nei innenfor fristen

*12 stykker har ikke gitt lyd fra seg.

Vel, vel...da har man ihvertfall fått en slags opptelling på venner med folkeskikk, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...eller venner med mye rot på kjøkkenbenken, mye hverdagsstress og 'Alzheimner light'!

Min beste venn er bestandig for sen til avtaler og kan ikke stole på at han husker andre ting heller, men ville ikke byttet han ut med en annen - selv om jeg egentlig hater slike egenskaper.

En må veie det gode mot det mindre bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...eller venner med mye rot på kjøkkenbenken, mye hverdagsstress og 'Alzheimner light'!

Min beste venn er bestandig for sen til avtaler og kan ikke stole på at han husker andre ting heller, men ville ikke byttet han ut med en annen - selv om jeg egentlig hater slike egenskaper.

En må veie det gode mot det mindre bra.

Ja, jeg er enig med deg i det. Det er veldig forskjell på de som ikke har svart. Jeg skal vente en stund til, og ikke være dønn kjip på de som evt svarer for sent.

Noen av dem har jeg også tenkt å ringe til og "mase" litt på, og så er den saken helt grei. No hard feelings.

Men noen av de andre kommer jeg til å bare gi f%$# i, de har vist for ett hundrede gang at andre ting er viktigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...