Gå til innhold

Når maskinen begynner.......


x-ar

Anbefalte innlegg

for seg selv!!

Jepp, helt sant! Min maskin gjør ting helt på egen hånd!

Den restarter seg av seg selv. Dette begynte den med i forgårs. En gang den dagen, en gang i går og en gang idag...

Hva i huleste er det som foregår. Og hva gjør jeg nå (utenom å ta backup av det som jeg har lyst til å beholde etter en eventuell kræsj)?

frustrert hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det første du bør prøve er dette:

Control Panel > System > Advanced > Startup and Recovery.

Under "System Failure" - se om det er en hake ved "Automatically Reboot" og ta den i så fall bort. Se om det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første du bør prøve er dette:

Control Panel > System > Advanced > Startup and Recovery.

Under "System Failure" - se om det er en hake ved "Automatically Reboot" og ta den i så fall bort. Se om det hjelper.

eeeeeeeeh... jeg har norsk versjon, og finner ikke ut hva som skal være advanced....

*rødme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eeeeeeeeh... jeg har norsk versjon, og finner ikke ut hva som skal være advanced....

*rødme*

Se om du ser et faneblad som heter "Avansert".

Dette er forøvrig for Windows 2000, det kan være litt annerledes i andre Windows-versjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se om du ser et faneblad som heter "Avansert".

Dette er forøvrig for Windows 2000, det kan være litt annerledes i andre Windows-versjoner.

Akkurat, jeg trodde nemlig også at det skulle hete avansert :-)

Jeg har Win 98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...