x-ar Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 for seg selv!! Jepp, helt sant! Min maskin gjør ting helt på egen hånd! Den restarter seg av seg selv. Dette begynte den med i forgårs. En gang den dagen, en gang i går og en gang idag... Hva i huleste er det som foregår. Og hva gjør jeg nå (utenom å ta backup av det som jeg har lyst til å beholde etter en eventuell kræsj)? frustrert hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
citoyen Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Det første du bør prøve er dette: Control Panel > System > Advanced > Startup and Recovery. Under "System Failure" - se om det er en hake ved "Automatically Reboot" og ta den i så fall bort. Se om det hjelper. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
x-ar Skrevet 11. september 2002 Forfatter Del Skrevet 11. september 2002 Det første du bør prøve er dette: Control Panel > System > Advanced > Startup and Recovery. Under "System Failure" - se om det er en hake ved "Automatically Reboot" og ta den i så fall bort. Se om det hjelper. eeeeeeeeh... jeg har norsk versjon, og finner ikke ut hva som skal være advanced.... *rødme* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
citoyen Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 eeeeeeeeh... jeg har norsk versjon, og finner ikke ut hva som skal være advanced.... *rødme* Se om du ser et faneblad som heter "Avansert". Dette er forøvrig for Windows 2000, det kan være litt annerledes i andre Windows-versjoner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
x-ar Skrevet 11. september 2002 Forfatter Del Skrevet 11. september 2002 Se om du ser et faneblad som heter "Avansert". Dette er forøvrig for Windows 2000, det kan være litt annerledes i andre Windows-versjoner. Akkurat, jeg trodde nemlig også at det skulle hete avansert :-) Jeg har Win 98 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.