Gjest Arnhild Skrevet 10. september 2002 Skrevet 10. september 2002 Jeg har snart stordag og planlegger feiring med 15-20 gjester. Jeg planlegger å ha en varmrett og holde drikke ved siden av. Pga. økonomien har jeg ikke råd til å holde drikke resten av kvelden. Hvordan kan man skrive det i innbydelsen (på en fin måte) at folk må holde seg selv med drikke resten av kvelden? 0 Siter
Gjest malun Skrevet 10. september 2002 Skrevet 10. september 2002 Du skriver feks: "Jeg holder mat og drikke til maten. Du tar med med godt humør og drikke til resten av kvelden." 0 Siter
Tornerose Skrevet 10. september 2002 Skrevet 10. september 2002 Det er vel ikke så farlig, skriv i innbydelsen at du ber folk ta med seg en flaske vin, øl, brus e.l. Det blir som et spleiselag. Kjenner du alle godt kan du jo avtale hvem som skal ta med hvilken drikke, kanskje ikke så morsomt om alle tropper opp med en flaske Solo. 0 Siter
Gjest foreksempel Skrevet 10. september 2002 Skrevet 10. september 2002 "Vi holder drikke til maten" er en vanlig frase. "Drikke utover vin til maten er det hyggelig om dere tar med selv". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.