Gå til innhold

integrering


Gjest Kanskje ikke så dumt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis folk skal integreres i det norske samfunnet, må vi slutte å forskjellsbehandle "dem" og "oss".

Jo mer man roper opp om de påståtte forskjellene, jo vanskeligere vil det bli.

Kravet til ALLE (enten de er nordmenn, "innvandrere" eller annet) er at de holder seg innenfor norsk straffelov. Hvis de ikke gjør det, skal de straffes - alle skal være like foran loven, og alle skal behandles som individer.

Med vennlig hilden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke Sør egentlig trodde det jeg skrev, Tror Sør er enig med meg, nå som han har lest saken.

Jeg trodde du snakket om "store grupper", og ikke ett individ.

Videre så er det jo ikke snakk om en person uten papir, etter det jeg kan forstå.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike innlegg er uten vekt og mening,når du ikke bruker nicket ditt...

Sier mer om deg enn om sør som har meninger uten å "gjemme" seg bak meningsløse nick!!

*Dork*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde du snakket om "store grupper", og ikke ett individ.

Videre så er det jo ikke snakk om en person uten papir, etter det jeg kan forstå.

Med vennlig hilsen

nemlig. Dessuten sa de på nyhetene, - MER enn i denne fislete lille artikkelen i VG, de sa at det ikke bare var denne karen, men at de var fler som de bare måtte la BO i asylmottakene. Det er utilgivelig! der bor det jo småbarnsfamilier og alt mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nemlig. Dessuten sa de på nyhetene, - MER enn i denne fislete lille artikkelen i VG, de sa at det ikke bare var denne karen, men at de var fler som de bare måtte la BO i asylmottakene. Det er utilgivelig! der bor det jo småbarnsfamilier og alt mulig!

Sa de noe om hvorfor disse krekene ikke sitter i fengsel?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de første burde du bruke nick og stå for det du mener.

For det andre har ikke Sør noen gode svar på hvordan dette skal gjøres. Han har bare meninger om hva som IKKE går og forsøke å plukke alt fra hverandre. Det skaper ikke noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...