Gå til innhold

Er det jeg som er sær eller?


Gjest hissig

Anbefalte innlegg

Der hvor vi bor har de lagt ut 30 eneboligtomter. 4 av de grenser til vår tomt.

Nå er de fleste tomtene solgt og folk har så smått begynt å høgge trær osv. Problemet mitt er bare at enkelte bruker vår eiendom til å tråkke inn på sin tomt, fordi det er en snarvei. Sparer vell kanskje ett minutt. Vi har satt opp gjerde og har en steingard på ene siden. Har gitt signaler om at vi ikke liker tråkket, men det er visst ikke så nøye. I går fikk vi til og med kommentarer hvorfor vi hadde satt opp gjerde? Det er selvfølgelig tilrettelagt med vei til alle tomtene.

Kjenner jeg hisser meg opp, er i tillegg gravid i 7.mnd., så jeg tenner ganske så lett for tiden.

Er jeg/vi sær og vanskelig, eller synest du det er greit at naboen tråkker inn i hagen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei du er ikke sær. Selvsagt kan man være velvillig hvis noen spør om å få bære noe over tomten deres en gang, men daglig tråkk fordi det sparer dem for noen skritt er ikke greit.

Lån en (stor) hund, som dere har løs på tomten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg bryr meg ikke når ungene flakser over plenen og gjennom hekken. Men jeg hadde ikke likt at voksne folk tok seg tilrette og lagde gjennomfartsvei over hagen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke sær i det hele tatt. Noen av naboungene løper innimellom gjennom hagen vår, men det er greit så lenge de lukker grinda etter seg. Hadde nabolagets voksne begynt med det samme så hadde vi nok ikke likt det nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...