Gå til innhold

klassens time!


Gjest skole_eleven

Anbefalte innlegg

Gjest skole_eleven

Noen her som går på vidregående?

Timeplanen er satt opp og ingen klassens time er plugget inn noen plass..vi får da beskjed at vi må ta i bruk mitt timen eller eter skoletid.. er dette vanlig?Skal man ikke ha en vanlig time ? finnes det noen forskrifter? linker? dere kan henvise meg til anngående dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva mener du med "en vanlig time"? En av undervisningstimene i et fag? Såvidt jeg vet er det opp til klassen å bestemme tidspunkt, på en tid i timeplanen som er ledig for alle i klassen (f.eks en midttime). Klassens time er ikke en del av den ordinære undervisningen og blir ikke styrt av timeplanen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er vanlig at klasseforstander tar en liten tid av sin time til dette. Ikke en hel time... tror vi hadde ca. 10 minutter av og til når det trengtes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klassens time hørte ungdomsskolen til den gang jeg gikk på skolen i alle fall. Men dersom det er noe spesielt dere _må_ diskutere og som læreren ikke kan høre på så ta en prat med klasseforstander og dere får sikkert 10 min i slutten av en time. Evt. møtes i en fritime eller et langfri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...