Gå til innhold

Innbytte av gamle gullsmykker - Trondheim


Gjest Gullbarren

Anbefalte innlegg

Gjest Gullbarren

Vi har ca 26 gram gullsmykker som vi aldri bruker. Har snakket om å bytte dem inn og eventuelt få et anna smykke tilbake. Er det noen som vet om en gullsmed hvor dette kan gjøres (I Trondheim).Må en velge smykke ut fra en spesiell katalog eller kan en velge det en vil (eventuelt betale mellomlegget).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal
http://www.gullsmed.net spør Bjørn, han kommer fra ferie om en uke. Jeg venter på han, og har fått beskjed om at jeg kan selge gullet, bytte inn i nye smykker fra katalog eller få laget smykker av gullet mitt. Det gullet som er for mye kan jeg selge eller bytte inn på samme måte. For mye gull ? det hadde vært noe, kan man få FOR mye ?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

http://www.gullsmed.net spør Bjørn, han kommer fra ferie om en uke. Jeg venter på han, og har fått beskjed om at jeg kan selge gullet, bytte inn i nye smykker fra katalog eller få laget smykker av gullet mitt. Det gullet som er for mye kan jeg selge eller bytte inn på samme måte. For mye gull ? det hadde vært noe, kan man få FOR mye ?

Du reklamerer hardt for han Bjørn. Eller er du kanskje han selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...