Gå til innhold

Hva i alle dager var det for en reklame på tv2 nå???


manne

Anbefalte innlegg

Bilder av utsultede barn i Afrika... tilsatt en latter...

Jeg hørte latteren og snudde meg...og så bildene.

Orket ikke se videre...men hva var det reklame for??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes også den reklamen var litt på kanten. Usmaklig for å si det mildt.

Det var en reklame for Røde Kors eller noe sånt.

"Er latter verre enn likegyldighet" var 'slagordet'.

Hvilken tulling er det som har funnet på den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reklame for røde kors, var det ikke? Synes den var makaber rett og slett.

Håper den blir fjernet fra TV.

Virkeligheten kan være makaber. Å bli utsatt for et glimt av den verden, mens man sitter hjemme i sin varme lune stue og drikker kaffe kan sikkert bli voldsomt for noen - men trenger de jaggu meg å få en oppvåkning.

Viktig sak - sterke virkemidler - helt flott syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkeligheten kan være makaber. Å bli utsatt for et glimt av den verden, mens man sitter hjemme i sin varme lune stue og drikker kaffe kan sikkert bli voldsomt for noen - men trenger de jaggu meg å få en oppvåkning.

Viktig sak - sterke virkemidler - helt flott syns jeg.

...veldig sterk reklame! "Er latter bedre enn likegyldighet" - vi synes reklamen er helt makaber, men er vi så mye bedre selv?

Vi trenger å våkne opp...kjempefin reklame, den berørte i alle fall meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes også den var veldig makaber og usmakelig først... men den brant seg inn i hornhinnene mine og jeg ble helt fortvilet etterpå. Bildet av den tynne lille ungen som krabbet på bakken ligger rett bak netthinna endå. Kanskje det skal så forferdelige virkemidler til for å få oss til å reagere? Denne sultkatastrofen har jo pågått lenge nå, men jeg synes vi har sett lite reaksjoner fra verdenssamfunnet.

Men det var jo bra at de ikke sendte den reklamen så tidlig at ungene var oppe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Novembermom

Virkeligheten kan være makaber. Å bli utsatt for et glimt av den verden, mens man sitter hjemme i sin varme lune stue og drikker kaffe kan sikkert bli voldsomt for noen - men trenger de jaggu meg å få en oppvåkning.

Viktig sak - sterke virkemidler - helt flott syns jeg.

Ja, men latteren kunne de ha spart seg synes jeg.

Derfor synes jeg at den skal bli fjernet fra TV.

Jeg vet om virkeligheten i de andre landene, men at man bruker latter på reklamen,er sjokkerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men latteren kunne de ha spart seg synes jeg.

Derfor synes jeg at den skal bli fjernet fra TV.

Jeg vet om virkeligheten i de andre landene, men at man bruker latter på reklamen,er sjokkerende.

Fjerner de latteren kan de like gjerne fjerne hele reklamen, da har den ingen verdi.

Det er utrolig at ikke folk klarer å utsette seg for LITT ubehag på tv skjermen, når man tenker på hva de millioner av utsettes for. Det ubehaget du føler er en liten pris å betale for all den oppmerksomheten UNICEF får - og følgelig mer støtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men latteren kunne de ha spart seg synes jeg.

Derfor synes jeg at den skal bli fjernet fra TV.

Jeg vet om virkeligheten i de andre landene, men at man bruker latter på reklamen,er sjokkerende.

Latteren er jo hele poenget med reklamen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...