Gå til innhold

Film å anbefale?


Anki

Anbefalte innlegg

Vi skal på kino på fredag og trenger ide til film å se :) Det kan gjerne være en komedie. Har noen f.eks sett "Gutter er gutter" med Hugh Grant? Er den verdt å se?

Andre filmer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gutter er gutter var ok og underholdende. Boka var selvsagt bedre, men filmen bør ses.

Ellers har jeg ikke helt oversikt over filmer på kino nå, går mest på cinemateket jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter er gutter var ok og underholdende. Boka var selvsagt bedre, men filmen bør ses.

Ellers har jeg ikke helt oversikt over filmer på kino nå, går mest på cinemateket jeg.

Fikk aldri surra meg til å lese boka ferdig noengang jeg selv om jeg har den her hjemme :) Kanskje jeg bør se filmen først og lese boka etterpå da. hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter er gutter er kjempebra. Anbefales på det sterkeste.

Ellers har jeg ikke sett så mange av filmene som går på kino nå. Jo, Austin Powers 3. Grei nok den, men absolutt ikke hysterisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kartoffel

Gutter er gutter var ok og underholdende. Boka var selvsagt bedre, men filmen bør ses.

Ellers har jeg ikke helt oversikt over filmer på kino nå, går mest på cinemateket jeg.

Filmen er kjempebra - boka er kjempebra.

Jeg synes slutten i filmen var vel så bra som slutten i boka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter er gutter er kjempebra. Anbefales på det sterkeste.

Ellers har jeg ikke sett så mange av filmene som går på kino nå. Jo, Austin Powers 3. Grei nok den, men absolutt ikke hysterisk.

Hehe... jeg så den i Spania i sommer, der heter den Un niño grande (En stor gutt).

Den anbefales, den er morsom!

Litt typisk engelsk, ikke glamorøs film...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...