Gå til innhold

hasj i kroppen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

hasjen sitter i blodet ditt i en mnd. De må lete etter thc (det stoffet i hasjen man blir stein av) i blodet/urinprøven for å finne ut om du har røyka. Det med at det setter seg i ryggmargen tror jeg er bare tull, LSD (syre) setter seg i ryggmargen, og der blir det for resten av livet ditt.

hørt at det hjelper å spise masse vitaminer, og drikke mye juice - det skal visst få det vanskligere å få bevist at du har røyka. (bekjente av meg som tar urinkontroller sier at dette funker)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/7191-hasj-i-kroppen/#findComment-35318
Del på andre sider

Pål Sand, almenlege

Kjære harrys.

Cannabis er fettløslig dvs.det lagres i fettvev.Dette er grunnen til at det kan spores så lenge etter inntak.Det vanligst er å ta en urinprøve.Avhnegig av hvor mye som er røkt el.spist,kan cannabis påvises i urinen flere uker etter inntak.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen Paal Sand,lege.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/7191-hasj-i-kroppen/#findComment-35980
Del på andre sider

• 2 år senere...

hasjen sitter i blodet ditt i en mnd. De må lete etter thc (det stoffet i hasjen man blir stein av) i blodet/urinprøven for å finne ut om du har røyka. Det med at det setter seg i ryggmargen tror jeg er bare tull, LSD (syre) setter seg i ryggmargen, og der blir det for resten av livet ditt.

hørt at det hjelper å spise masse vitaminer, og drikke mye juice - det skal visst få det vanskligere å få bevist at du har røyka. (bekjente av meg som tar urinkontroller sier at dette funker)

Bare piss...

I urinen sitter det fra 3 til 30 dager

I blodet sitter det 1-3 dager hos en uregelmessig bruker, mens hos en som bruker det regelmessig, kan det registreres THC opp til 14 dager...

I håret sitter det opp til 90 dager... Har du mindre en 5 cm langt hår, vil det være kortere tid...

PS: Til deg som er nervøs for å bli tatt etter å røyke en eneste gang, eller en skjelden gang i året, thc'en sitter ikke mer en 48-72 timer...

-------

Dette er garantert riktig informasjon, og skal du prøve å unvike urin-prøve... Drikk 4-5 liter vann innen 3 timer av urin prøve, (1 liter innen siste timen), og 1 liter Blå-Drue-Juice 30-60 min før... Vannet renser urinen, og drue-juicen setter én fin farge på urinen :) :) :) :)

Dette er sannheten...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/7191-hasj-i-kroppen/#findComment-516026
Del på andre sider

Bare piss...

I urinen sitter det fra 3 til 30 dager

I blodet sitter det 1-3 dager hos en uregelmessig bruker, mens hos en som bruker det regelmessig, kan det registreres THC opp til 14 dager...

I håret sitter det opp til 90 dager... Har du mindre en 5 cm langt hår, vil det være kortere tid...

PS: Til deg som er nervøs for å bli tatt etter å røyke en eneste gang, eller en skjelden gang i året, thc'en sitter ikke mer en 48-72 timer...

-------

Dette er garantert riktig informasjon, og skal du prøve å unvike urin-prøve... Drikk 4-5 liter vann innen 3 timer av urin prøve, (1 liter innen siste timen), og 1 liter Blå-Drue-Juice 30-60 min før... Vannet renser urinen, og drue-juicen setter én fin farge på urinen :) :) :) :)

Dette er sannheten...

Dattera mi sier at masse C-vitaminer skjuler det. Selv har jeg hørt at hvis du tar en valium kan man ikke se det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/7191-hasj-i-kroppen/#findComment-516088
Del på andre sider

• 1 år senere...

Dattera mi sier at masse C-vitaminer skjuler det. Selv har jeg hørt at hvis du tar en valium kan man ikke se det.

Dette høres tvilsomt ut. Jeg kan gå med på at hvis du tar et par valium så bryr du deg ikke om hvorvidt noen oppdager det :-)

Er det andre som faktisk har prøvd dette? Ellers virker det svært lite konstruktivt å prøve å skjule den relativt ufarlige hasjen med valium. Begynner du å gomle valium er du inne på en svært destruktiv sti. Det beste er nok å akseptere at sammfunnet behandler deg som en kriminell hvis du ikke ruser deg på alkohol, og så bare drite i om noen finner det ut. Klarer du ikke slutte å bekymre deg (eller kan du ikke fordi du blir testet gjevnlig) så bør du kanskje vurdere å slutte?? Lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/7191-hasj-i-kroppen/#findComment-1058970
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...