Gå til innhold

Lange damer og små klær


Gjest moteguri

Anbefalte innlegg

Leste nettopp at kvinneidealet "vårt" er 180 cm og bruker str. 34/36 i klær!! Greit nok å være så tynn at en kommer oppi den str., men lengden på buksebeina ????

*fatter ikke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror nok det med buksebeina er et problem. Selv er jeg 1,70 og bruker størrelse 34 og jeg har problemer med lengden på buksene.

Venninna mi er 1,80 og bruker 38-40 og hun har enda større problemer enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok det med buksebeina er et problem. Selv er jeg 1,70 og bruker størrelse 34 og jeg har problemer med lengden på buksene.

Venninna mi er 1,80 og bruker 38-40 og hun har enda større problemer enn meg.

Hvordan klarer du å komme deg inn i størrelse 34 når du er så høy? Enten har de gjort noe drastisk med størrelsene på bukser i det siste, eller så er det noe rart her...

Jeg brukte størrelse 36 i arbeidsbukse den gangen jeg hadde fått førstemann, og vekta bare raste nedover. Det var råstygt, med min høyde (169) var det absolutt ikke gøy å være så tynn som jeg var da...

Om jeg skulle kommet meg inn i størrelse 34 nå, måtte jeg ha veid under 40 kilo da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarer du å komme deg inn i størrelse 34 når du er så høy? Enten har de gjort noe drastisk med størrelsene på bukser i det siste, eller så er det noe rart her...

Jeg brukte størrelse 36 i arbeidsbukse den gangen jeg hadde fått førstemann, og vekta bare raste nedover. Det var råstygt, med min høyde (169) var det absolutt ikke gøy å være så tynn som jeg var da...

Om jeg skulle kommet meg inn i størrelse 34 nå, måtte jeg ha veid under 40 kilo da?

For noen kilo og en stund tilbake var jeg 176 cm og 48 kilo.

Da smatt jeg lett inn i 34....men det så ikke pent ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarer du å komme deg inn i størrelse 34 når du er så høy? Enten har de gjort noe drastisk med størrelsene på bukser i det siste, eller så er det noe rart her...

Jeg brukte størrelse 36 i arbeidsbukse den gangen jeg hadde fått førstemann, og vekta bare raste nedover. Det var råstygt, med min høyde (169) var det absolutt ikke gøy å være så tynn som jeg var da...

Om jeg skulle kommet meg inn i størrelse 34 nå, måtte jeg ha veid under 40 kilo da?

Jeg er 48 kg :-) og smal over rumpa.

Skulle gjerne lagt på meg noen kg man det er helt umulig. Jeg klarer ikke å spise som en hest hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen kilo og en stund tilbake var jeg 176 cm og 48 kilo.

Da smatt jeg lett inn i 34....men det så ikke pent ut!

Ikke gi meg fler komplekser fordi jeg er så tynn da :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke gi meg fler komplekser fordi jeg er så tynn da :-).

Jeg var 49 kilo og 170 lang før jeg endelig klarte å legge på meg.

Men jeg var ikke sånn stygt tynn, hvis du skjønner hva jeg mener ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest turbolator

Det er vel bedre å smette inn i str 34 mens man er rundt 160, for da er man slank og smekker uten at det ser ut som om man venter på vårflommen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 49 kilo og 170 lang før jeg endelig klarte å legge på meg.

Men jeg var ikke sånn stygt tynn, hvis du skjønner hva jeg mener ;-)

Jeg synes heller ikke at jeg er det:-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...