Gå til innhold

Hvem er det som har rota?!?!?


flisa

Anbefalte innlegg

Så inn i granskauen på kontoret mitt? - Kommer på morgenen og blir omtrent helt deppa av alt rotet, ser nesten ikke pulten for alt papiret. Hvorfor klarer ikke JEG å ha papirene i fine permer og mapper og sånn? Mine papirer ligger sånn UTOVER, sånn at jeg ser og kjenner igjen en flik av hvert papir -

- der er telefonlista - den med kaffeflekken

- de nye brosjyrene over veggsystemer som jeg må undersøke

- To excel-ark som skal samstemmes før jeg kan kaste de

-4 bunker med ting som er ferdig, men som noen sikkert vil spørre etter

-5 røde penner for korrektur

-en malingsboks!!! (reklame-DM)

- En flaske rødvin

- telefonen står visst der

- tomemeballasje som skal profileres, og eg trenger måla

- kalkis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mye rot omkring hos oss også (tror ikke jeg er verst). Men rødvinsflasker ser jeg aldri. Alkohol i arbeidstiden var oppsigelsesgrunn, iallfall før.

Men jeg har jo fått flaska av sjefen, -får det hele tiden jeg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det der er bare en myte kreative folk har funnet på for å gjøre det mer behagelig for seg selv.

Det ER ikke behageli med rot i alle fall :-) jeg liker systemer, men bare andres! *s*. Så drømmen måtte være at en kom og organiserte det for meg, for jeg er flink til å følge det! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...