Gå til innhold

Hjelp til innbydelse


Gjest arnhild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Denne synes jeg er litt festlig....humre......

"Ikke fordi det interesserer meg det døyt å se mennesker etter en slitsom arbeidsdag, gudene skal vite, jeg går heller og legger meg, og ikke fordi jeg skylder deg eller noen andre å invitere til fest, men rett og slett fordi det nå engang i dette landet er skikk og bruk at man iblant sender en innbydelse til noen fullstendig latterlige og likegyldige personer og ber dem komme og spise og drikke dyrekjøpt mat og vin og lar dem grise på ens tepper og møbler. – Jeg har med dette den blandende fornøyelsen å anmode om å være tilstede i mitt 30-årslag lørdag den 16. juni 2001 kl. 19.00. Tro ikke at du blir bedt på nattmat, jeg skal nemlig ikke ha noen overnattingsgjester. Møt ikke opp med en trist og kjedelig blomsterbukett til 20 kr. fra Rema 1000, gi meg heller hjelp til husleien. Hvis du mot all formodning skulle troppe opp, så la nå antrekket være noe du føler deg vel i ! La meg få vite om du kommer. Det er jo ikke nødvendig å handle inn til flere enn høyst nødvendig. I det jeg for øvrig er dødstrøtt av all den selskapeligheten som folk er ute etter, sender jeg deg tross alt en kjærlig hilsen."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...