Gjest kvinne Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Hvis jeg barberer meg nedentil eller selv hvis jeg bruker hårfjerningskrem, så får jeg alltid små kviser dagen etter og i dagene etterpå. Dette er veldig ekkelt. alternativet er å ikke barere meg, men jeg har så mye hårvekst til og med et stykke nedover lårene, det er vel ikke så pent, er det vel? Noen gode råd? 0 Siter
conan Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 To fluer i en smekk: Få kjæresten til å klemme dem... ;-) 0 Siter
Kamilla Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Kanskje det hjelper om du barberer deg oftere? det gjør det på meg... 0 Siter
Gjest Pirionn Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Spørs om du ikke har et vel så attraktivt underliv med hår, som hårløst med kviser.... 0 Siter
EvaStv Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Det kan være et vanlig problem. Glem barberinga, eller annen krem og kjøp en pinsett. Ta ut kjønnhåret èn og èn med rot med alt, og du slipper kvisene...dessuten vokser ikke håret igjen så fort. Det kan være litt vondt, men man må ofre seg for sjønnhet, eller? 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Det er ikke kviser, det er hårrotsbetennelser, og får du det gjør du noe galt... Ikke bruk krem, det er ikke bra for sensitiv hud. Ta deg en lang dusj eller et bad FØR du barberer, bruk masse skum, sørg for at huden er varm, og at bladet ikke er sløvt... 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Kanskje det hjelper om du barberer deg oftere? det gjør det på meg... Det er sant, huden venner seg til å bli barbert. Gjør det hver dag eller annenhver dag 0 Siter
Gjest helt sant Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Smør skikkelig godt med A-creme etterpå. Det hjelper!!! 0 Siter
Gjest kvinne Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Smør skikkelig godt med A-creme etterpå. Det hjelper!!! .. 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 .. A-vitamin creme. Fet fuktighetskrem om jeg har forstått det riktig. Kan kjøpes på apoteket... 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 .. http://www.mancare.no/offer.asp?order=1&id=197476 0 Siter
birdie Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 .. Dersom jeg har skjønt innsenderen riktig (jfr. stavemåten) så har ingen av de nedenfor rett. A-creme er en uparfymert krem som fås i unnselige brune glass på helsekost. Det er vel opprinnelig en svensk patent, tror jeg. Kremen er populær blant småbarnsforeldre, fordi den nærmest virker som et vidundermiddel mot tørr og irritert hud. 0 Siter
Gjest helt sant Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Dersom jeg har skjønt innsenderen riktig (jfr. stavemåten) så har ingen av de nedenfor rett. A-creme er en uparfymert krem som fås i unnselige brune glass på helsekost. Det er vel opprinnelig en svensk patent, tror jeg. Kremen er populær blant småbarnsforeldre, fordi den nærmest virker som et vidundermiddel mot tørr og irritert hud. Ja, det er den jeg mener. Man kan sikkert bruke andre typer a-vitaminkrem også, men det kan raskt bli noe dyrt. Vanlig A-creme på helsekosten koster rundt NOK 150,-, men du får den i Sverige til ca halvparten. 0 Siter
Skazy Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Dersom jeg har skjønt innsenderen riktig (jfr. stavemåten) så har ingen av de nedenfor rett. A-creme er en uparfymert krem som fås i unnselige brune glass på helsekost. Det er vel opprinnelig en svensk patent, tror jeg. Kremen er populær blant småbarnsforeldre, fordi den nærmest virker som et vidundermiddel mot tørr og irritert hud. Vi har også meget god erfaring med a-creme. Den gjør underverker mot eksem og tørr hud. Vi har klart å slutte å bruke andre kortisonkremer, og bruker nå kun a-creme. 0 Siter
birdie Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Vi har også meget god erfaring med a-creme. Den gjør underverker mot eksem og tørr hud. Vi har klart å slutte å bruke andre kortisonkremer, og bruker nå kun a-creme. Det var ikke verst, å spa opp en 4 år gammel tråd..! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.