Gå til innhold

Vaskemaskin igjen...


spirito

Anbefalte innlegg

Har funnet en vaskemaskin på qxl som jeg har lyst på. Nypris var visst nesten 9000 kr, selges for 5500. Er en Siemens Siwamat XLS 1450 som er brukt i seks måneder.

Kvittering og garanti følger med...

Er dette et godt kjøp? Er det en god maskin?

Tusen takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor vil du bruke så mange penger på en brukt maskin?

Du vil få en god maskin til den prisen, NY med garanti osv.

Takk for svar!

Det er en utrolig god maskin, og jeg har ikke råd til å kjøpe den ny. Jeg trenger en god vaskemaskin da jeg har mye ekstremt møkkete klær. Vi bruker endel forskjellige typer fett, talg, oljer og løsemidler på skolen, og langt fra alle maskiner vasker bort sånt uten problemer...

Ville du kjøpt den? Jeg mener, jeg får jo ingen god maskin NY til under den prisen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jobber der

Er det en WXL 1450 DN?

Frontlader med LC-display og tidsur og resttidsanvisning, sentrifugehastighet opptil 1400 omdreininger pr. min. og diverse andre finesser.

Markedspris er ca. 8000. Får du med garantien, høres det ikke så galt ut. Men du kan jo undersøke hvorfor den er til salgs...

Siemens har bra vaskemaskiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en WXL 1450 DN?

Frontlader med LC-display og tidsur og resttidsanvisning, sentrifugehastighet opptil 1400 omdreininger pr. min. og diverse andre finesser.

Markedspris er ca. 8000. Får du med garantien, høres det ikke så galt ut. Men du kan jo undersøke hvorfor den er til salgs...

Siemens har bra vaskemaskiner.

Den er til salgs fordi fyren flytter til Budapest ;-)

Nå har jeg kjøpt den, så nå er det for sent å angre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 16 år senere...

Har en Siemens Siwamat XLS 1450 som ikke lar seg åpne ved programslutt! Nytter ikke å starte den på nytt eller skifte program, den melder «Maskin sperret» i displayet. Mener at barnesikringen var PÅ sist den ble startet. Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, HaraldR skrev:

Har en Siemens Siwamat XLS 1450 som ikke lar seg åpne ved programslutt! Nytter ikke å starte den på nytt eller skifte program, den melder «Maskin sperret» i displayet. Mener at barnesikringen var PÅ sist den ble startet. Noen tips?

Ringe hit, de er greie https://www.siemens-home.bsh-group.com/no/kundeservice/reparasjon?cid=NO_Siemens_CS_Service_GS_AlwaysOn_nd_iProspect|sear||cpc|goo|1752677990|75778336750|text||&gclid=CjwKCAjw-vjqBRA6EiwAe8TCky5IBkCeDubL2XwpFXfugbcGnnHsYM_6WBCqIxeTDaVa6leonBSaLBoCjVQQAvD_BwE

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...