Gå til innhold

Ranglerne


Gjest McDoo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg fikk det til tilslutt når jeg skjønnte at jeg måtte skrive /PASS mittpassord stupid me!!!

Hvis man skal logge på med et beskyttet nick, så er man nødt til det.

Eller evt. å klikke på "Advanced" slik at man får frem et påloggingsvalg hvor man kan fylle ut passord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man skal logge på med et beskyttet nick, så er man nødt til det.

Eller evt. å klikke på "Advanced" slik at man får frem et påloggingsvalg hvor man kan fylle ut passord.

Jeg skjønnte jo det til slutt. Jeg har bare vært der inne en gang og da hadde jeg registrert nicket. Og når det nå kom opp :

You've got 60 sec to write yout password.

Så ble jeg helt skjelven. Og jeg skrev og skrev. Svetten rant og hjertet banka. Og jeg kunne ikke skjønne hvorfor passordet ikke ble registrert.

You've got 40 sec before disconnecting........ Disconnected.

Da kom jeg på den lure ideen å bruke øynene..........lese ja... Og tror du ikke at det virket!!! Helt imponert jeg.

*har enda ikke kommet over det*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...