Gå til innhold

Markise


mariaflyfly

Anbefalte innlegg

Vi skal bytte ut markisa på terrassen, da den gamle er skikkelig råtten. Hadde en fyr til å se på den i går og han kom med pristilbud på 16.000,-! Jeg syntes det hørtes helt sinnsykt ut, og etter mye om og men har jeg fått han ned i 11.000,- Synes fortsatt det er altfor dyrt, men fyren påstod hardnakket at det er prisen man må ut med. Spørsmålet er altså: Har du peiling på hva en markise koster? (Den er ganske stor, 3*4,5 meter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke duken som koster mest, men opphenget, reguleringsmekanismen og evt. motor. Så det kommer veldig an på hvor mye du skal skifte.

Det er vel uansett lurt å forhøre seg etpar forskjellige steder. Nå om høsten står leverandørene i kø for å komme hjem til deg, ta mål og gi uforpliktende tilbud. Bruk Gule Sider og spør konkurrentene til han du har snakket med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke duken som koster mest, men opphenget, reguleringsmekanismen og evt. motor. Så det kommer veldig an på hvor mye du skal skifte.

Det er vel uansett lurt å forhøre seg etpar forskjellige steder. Nå om høsten står leverandørene i kø for å komme hjem til deg, ta mål og gi uforpliktende tilbud. Bruk Gule Sider og spør konkurrentene til han du har snakket med.

Konkurrerende tilbud er alltids bra, hvis ikke kan du alltids kjøpe Sunmatic markisene som du monterer selv. De er MYE billigere enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke peiling, men hvorfor ikke kjøpe en nytt gjestehus fra Maxbo....til ca kr 1000,- ?

..eller bygg selv ?

Bygge selv?? Skal jeg strikke den da, mener du? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bygge selv?? Skal jeg strikke den da, mener du? ;o)

Jeg lurte også litt på hvordan du skulle få festet gjestehuset over vinduet... *Ler så jeg rister*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurte også litt på hvordan du skulle få festet gjestehuset over vinduet... *Ler så jeg rister*

jeg tror at ordet "markise" brukes forskjellig..

jeg trodde at en markise er noe annet

Pass på at du ikke svelger tunga di av så masse latter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror at ordet "markise" brukes forskjellig..

jeg trodde at en markise er noe annet

Pass på at du ikke svelger tunga di av så masse latter!

Hva trodde du en markise er da?

Jeg lo høyt for meg selv opptil flere ganger i går kveld da jeg så for meg gjestehus oppe på veggen! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva trodde du en markise er da?

Jeg lo høyt for meg selv opptil flere ganger i går kveld da jeg så for meg gjestehus oppe på veggen! :o)

På mitt språkk er en "marchiza", eller på norsk en markise, nemlig et gjestehus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...