Capone Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Hei. Jeg er 25 år og har vært gift iover 4 år nå. Jeg er kjempe kjempe glad og forelsket i min kone, vi har et veldig veldig godt forhold, men jeg stinker når det gjelder sex "performance". I det siste har jeg mistet helt sexlysten, jeg tenner bare ikke. Jeg har lyst til å bli tilfredstilt og vil tilfredstille henne, men greier det ikke. Jeg har sagt det til henne før mange ganger at jeg liker masse kos, lange forspeil, litt munnsex, og litt ville greier. Men ingenting perverst, kvalmt eller smertefullt. Etter at jeg har sagt det så har vi "fantastisk" sex i 1-2 uker, men så daffer det av igjen. Hver gang vi prøver å ha sex, så får jeg veldig mye kos, kyss, klapp og klem, masse "jeg elsker deg, du er så kjekk, hold rundt meg, masser meg"! Jeg gjør det, men blir fort lei av det. Jeg vet ikke om jeg er for "dårlig" eller om hun bare er ute etter kos, men jeg har mistet så å si hele sexlysten. Jeg vil så gjerne ha aktiv samleie, med munnsex, i ulike stillinger, osv...men det er så vanskelig å be om det. Jeg er så redd for at jeg sårer henne. Når jeg da av og til har lyst og spør henne om hun har lyst, får jeg 95% av tilfellene NEI. Jeg begriper det ikke vi har mye fritid sammen, går på restaurant, kino, hjemme kos, men sexen stinker for å si det rett ut. Vi har verdens beste forhold, med respekt og kjærlighet, men ikke sexuelt og tillitt. Jeg har blitt sugd 3 ganger av 3 andre jenter mens jeg har vært gift, og angret som pokker, og sagt det til hu. Hun har blitt veldig såret, men tilgitt meg og nå kommmer jeg aldri til å gjøre noe mer. Jeg tørr ikke å nevne noe for henne om sex, pga at hun skal tro at det er det eneste jeg tenker på. Men det var en av årsakene at jeg faktisk lot meg bli "tatt av andre jenter". Når jeg hører kompiser av meg fortelle at de ble "avsugd" i natt eller fikk uventet sex i natt osv...blir jeg sjalu...prøver å hinte til min kone, men får ikke noe ut av henne. Hvis hun gjør det så er det kun pga hun føler at hun må, jeg vil at hun skal ha lyst til det. Jeg prøver ikke å hakke ned på henne, eller tvinge men får ingen ting ut av hu. Hun sier at jeg må stramme meg opp og ta henne hardt overraske henne med sex, men det vil jeg også, og da gjør hun det sjeldent. Ikke vet jeg... Jeg elsker den dama over alt på denne jord, selv etter å ha vært utro. Mister jeg henne mister jeg alt. Og jeg vil gjøre ALT for å tilfredstille henne økonomisk, fysisk, psykisk, sexuelt, etc. Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne, men håper du/dere kan gi meg noen gode råd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gro Isachsen, Sexpert Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Det høres ut til at dere er i ferd med å utvikle et godt vennskapsforhold, kanskje uten at noen av dere ønsker det. Det er også mulig at sidesprangene dine har såret henne så dypt at hun sitter litt på gjerdet og venter at den såre følelsen skal gå over. I mellomtiden avslår hun dine invitter, kanskje fordi hun ubevisst eller bevisst ønsker å straffe deg? Det høres dessuten ut til at dere har uklare signaler overfor hverandre når den ene eller den andre ønsker å ha sex. Det at hun sier at hun ønsker at du tar henne hardt, kan tyde på at hun ønsker at du tar styringen og er den som tar ansvaret for å ta initiativet, mens hun kanskje ser det som mest naturlig å innta en passiv rolle? Du skriver at hun vil ha masse kos og holde rundt, mens du er mest opptatt av et aktivt samleie, inkl. oralsex. Slik du fremstiller det, høres hun ut til å være mer "romantisk" med et behov for nærhet, som hun ønsker å få dekket når dere har sex. Det er svært vanlig at jenter/kvinner har slike behov, mens mange menn, i likhet med deg er mer samleiefokusert. Mange menn er heller ikke klar over at mange kvinner ikke har samme utbytte av samleiet som de har. Årsaken er at de aller fleste kvinner har større utbytte av å få stimulert klitoris fordi de har mer følelse i den enn de har i skjeden.Kan dette være en årsak til at hun ofte vegrer mot å ha sex? Tror ikke dere kommer noen vei uten at dere snakker ut om hvilke forventninger dere har til hverandre som kjærester. Sett av god tid til hverandre. Fortell henne hvor stor pris du setter på henne og prøv å gå dypere i hvilke erotiske ønsker dere ønsker å få oppfylt hos hverandre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.