Gå til innhold

erotiske brev


beibi

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer på hvor normalt det er å skrive erotiske brev til kjæresten sin? Skrive om hva en ville gjort om han var hos deg osv.. Og en annen ting hvor normalt er det å ha telefonsex osv, når en bor langt fra hverandre og ike treffes så ofte?

på forhånd takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror faktisk det er mer vanlig med telefonsex enn erotiske brev. Når et kjærestepar er langt borte fra hverandre, så kan det være utrolig opphissende å onanere sammen på telefon, samtidig som man hisser hverandre med kåt-prat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er usikker på hvor vanlig eller uvanlig dette er, de fleste gjør det vell kanskje ikke, hvis de har vært sammen i mange år.

Jeg skriver ikke brev, men erotisk mail sender jeg til kona, selv om vi har vært sammen i snart 25 år.

Så det synes jeg du skal gjøre/fortsette med:-)))

Ha en fin helg:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Det er det samme, skriv om drømmer, lengsler og fantasier. Det virker stimulerende og tillater en åpenhet som kan være viktig for seksualiteten.

Ellers er det mye man holder skjult for hverandre fordi man er sjenert eller skammer seg over å ha slike fantasier og lyster.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen

Hilsen

B.Grünfeld

professor/lege.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Tror faktisk det er mer vanlig med telefonsex enn erotiske brev. Når et kjærestepar er langt borte fra hverandre, så kan det være utrolig opphissende å onanere sammen på telefon, samtidig som man hisser hverandre med kåt-prat.

Ja, det stemmer nok, det kan være meget stimulerende å drive medt elefonsex med sin partner, fordi det gir mulighet for tankeflukt og å si ting som man ellers ikke drister seg til å sette ord på når man er sammen.

Det kan også være en måte å anbefale mennesker å stimulere hverandre på. Ring til hverandre på jobben og kåt hverandre litt opp. Når dere kommer hjem er lysten der. Da kan man hygge seg, i hvret fall hvis man ikke har barn som venter på middagsmaten.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen

Hilsen

B.Grünfeld

professor/lege.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...