Gå til innhold

Moderne familieforhold


Gjest GeeGee

Anbefalte innlegg

"Stedattera til min stefar har fått barn med mammas brors' fetter som før var gift med kusina til ei som var sammen med ei annen stesøster av meg. De hadde et barn sammen, og nå har hun fått ei jente til med en annen mann. Han er sønnen til eksmannen til søstra mi som er gift med pappas kompis. Som igjen var sammen med mamma før hun og pappa giftet seg".

Ikke lenger så mye snakk om mine og dine barn. Nå er familieforholdene mye mer kompliserte! Snart risikerer man å bli sin egen bestemor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg leser akkurat en bok om mor og datter som falt for sønn og far. Dattera giftet seg altså med en eldre mann, og så ble mor hennes forelsket i dennes unge sønn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart skal begrep som "mor" og "far" brukes bare i hystoriebøker....

alt blir relativt nå..... moren som fikk inni seg et egg fra en annen kvinne og som adopterte bort barnet til en annen kvinne.... sammen med faren som ga bort sine sædceller i en Spermbank og som fikk et prøverørbarn med den andre kone som hadde to bran fra før og som fikk barn sammen.....

Ikke rart at det er så mange som har identitetsproblemer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...